Νεφέλη Ορφανού: «Αν με καλούσαν στη δίκη ως μάρτυρα, θα έλεγα τα καλύτερα για τον Π. Φιλιππίδη»
«Λείπει ως ηθοποιός αλλά και ως συνεργάτης», τόνισε η ηθοποιός🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Νεφέλη Ορφανού παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Super Κατερίνα» του Alpha και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην υπόθεση του Πέτρου Φιλιππίδη υποστηρίζοντάς τον για άλλη μια φορά.
Η δημόσια στήριξη
Η γνωστή ηθοποιός υποστήριξε αρχικά: «Εμένα ο Πέτρος μου έχει φερθεί καταπληκτικά όλες τις φορές που έχουμε συνεργαστεί. Δεν είναι ο μόνος στη δουλειά μας που έχει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα, όλοι έχουμε. Είναι η φύση της δουλειάς αυτή. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, νομίζω ότι ούτε και ο ίδιος θα ήθελε να εργαστεί αυτή τη στιγμή».
Και συμπλήρωσε σχετικά με τη δίκη που είναι σε εξέλιξη για τον ηθοποιό: «Λείπει ως ηθοποιός αλλά και ως συνεργάτης. Ήταν πολύ δοτικός. Δεν ξέρω για τις κοπέλες που τον καταγγέλλουν, έμεινα άφωνη. Για να το λένε, βεβαίως, δεν μπορούν να λένε και ψέματα. Δεν με κάλεσε κανένας επίσημα για μάρτυρα. Αν με καλούσαν, εγώ θα έλεγα τα καλύτερα. Θα πήγαινα και θα έλεγα αυτά που λέω τώρα».
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



