Άννα Κουρή για την απώλεια της μητέρας της: «Ημουν μία καλή κόρη και μου το έλεγε συνέχεια»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Τον προσωπικό απολογισμό της χρονιάς έκανε η Άννα Κουρή, μιλώντας για την απώλεια της μητέρας της, μια περίοδο που — όπως παραδέχθηκε — υπήρξε εξαιρετικά στενάχωρη για την ίδια.
Η ηθοποιός βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι», το Σάββατο 15 Νοεμβρίου, όπου αναφέρθηκε τόσο στη συμμετοχή που έχει στη σειρά «Hotel Ελvira» όσο και στον θάνατο της μητέρας της, η οποία «έφυγε» σε ηλικία 98 ετών.
«Ήταν δημιουργική και πολύ στενάχωρη χρονιά, γιατί πέθανε η μαμά μου φέτος. Έζησε όλη την προετοιμασία μου για τη σειρά, με ενθάρρυνε για τα γυρίσματα και δεν πρόλαβε να το δει. Νομίζω ότι ήμουν καλή κόρη και μου το έλεγε συνέχεια. Και εγώ και η αδερφή μου ήμασταν πολύ κοντά της. Ήταν 98 χρονών.
Την ημέρα που μπήκε στο νοσοκομείο ήταν η τελευταία μέρα των γυρισμάτων. Βγήκε από το νοσοκομείο και πέθανε ένα μήνα μετά, ενώ έλεγαν ότι δεν θα βγει».
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Φωτιά στην Καλλιθέα: Οι δραματικές στιγμές με την πτώση της 75χρονης από το μπαλκόνι - Την έσωσε «ανθρώπινη αλυσίδα»
Νεκρά εντοπίστηκαν δύο παιδιά 8 και 10 ετών στην Κύπρο - Ήταν κλειδωμένα σε αυτοκίνητο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



