Kesha: Ποζάρει ολόγυμνη σε παραλία - Το μήνυμα που έγραψε στη λεζάντα της ανάρτησης
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Με έναν ιδιαίτερο και τολμηρό τρόπο επέλεξε να τιμήσει την Παγκόσμια Ημέρα της Γης η Kesha. Η 39χρονη ποπ σταρ δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μια σειρά φωτογραφιών από παραλία, όπου εμφανίζεται μέσα στη θάλασσα χωρίς μαγιό.
Στο πρώτο στιγμιότυπο, ποζάρει χαμογελαστή, κοιτώντας πίσω από τον ώμο της, σε μια εικόνα που αποπνέει ελευθερία και σύνδεση με τη φύση, ενώ σε ένα άλλο καλύπτει το στήθος της με emoji καρδιάς. «Είμαι το άπειρο σύνολο των πραγμάτων από τα οποία αποτελούμαι». Η ανάρτηση συνοδεύτηκε από μήνυμα αφιερωμένο στον πλανήτη, ενισχύοντας τη συμβολική διάσταση της επιλογής της.
Η τραγουδίστρια, γνωστή για την εκκεντρικότητα και την αυθεντικότητά της, δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιεί την εικόνα της για να περάσει κοινωνικά ή περιβαλλοντικά μηνύματα, επιλέγοντας έναν πιο άμεσο και προσωπικό τρόπο έκφρασης.
Η κυβέρνηση «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο με 5,33 ευρώ το κιλό - Ποιες περιοχές αφορά
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Τι δείχνουν τα στατιστικά των πανελληνίων εξετάσεων: Η μεγάλη «σφαγή» και τα μαθήματα - εκπλήξεις
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



