Νατάσα Καλογρίδη: «Είχα πάει στην Αυστρία για ψυχική αποτοξίνωση» (vid)
«Είναι λίγο passe compose όλη αυτή η ιστορία με τις διακοπές», τονίζει η γνωστή ηθοποιός στην κάμερα του OPEN🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η κάμερα της εκπομπής «Καλοκαίρι #not» συνάντησε τη Νατάσα Καλογρίδη και η ηθοποιός μίλησε για το διάστημα που έλειψε στην Αυστρία για ψυχική αποτοξίνωση.
«Είναι λίγο passe compose όλη αυτή η ιστορία με τις διακοπές, δεν θέλω, δεν με αφορά, δεν έχω ανάγκη από διακοπές ούτως ή άλλως. Η αλήθεια είναι ότι γύρισα πριν από δύο μέρες από Αυστρία, όπου είχα πάει για detox.
Detox οργανικό, σωματικό, ψυχικό, πνευματικό, Φιλοθέη, Άγιοι Ανάργυροι… 23 μέρες πολύ σκληρές. Πήγα ολομόναχη. Δεν κάνεις rehab, δεν σε κρατάνε κλειδωμένο. Εκεί, όμως, είναι και το πιο σοβαρό, διότι έξω από τον χώρο υπήρχαν πολλά bars, σουπερμάρκετ… Γύρισα άλλη!», είπε χαρακτηριστικά η γνωστή ηθοποιός.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




