Ελένη Καστάνη: Σχολιάζει το πρόωρο τέλος του «Κάνε γονείς να δεις καλό»
Η σειρά θα ρίξει οριστικά τίτλους τέλους με την προβολή των 13 επεισοδίων που είχαν αρχικά εγκριθεί🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Ελένη Καστάνη βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή του Νίκου Μουτσινά το μεσημέρι της Δευτέρας (26/1). Η ταλαντούχα ηθοποιός μίλησε, μεταξύ άλλων, για το πρόωρο τέλος της κωμικής σειράς «Κάνε γονείς να δεις καλό» που πρωταγωνιστούσε.
Δυστυχώς, το ελληνικό κοινό δεν «αγκάλιασε» τη νέα σειρά του ΑΝΤ1, με αποτέλεσμα το κανάλι του Αμαρουσίου να μην έχει πια το περιθώριο να δώσει παράταση ζωής σε αυτό το τηλεοπτικό πρόγραμμα.
«Είμαι περήφανη για αυτή τη δουλειά. Για την ποιότητά της, για την εικόνα που βγάζει, για τους ηθοποιούς, για το σενάριο, για όλους τους συνεργάτες. Όποια και να 'ναι η τύχη της δεν με ενδιαφέρει. Εγώ είμαι περήφανη που έκανα μία δουλειά που ήταν στο επίπεδο και το δικό μου και του Ιεροκλή και αυτών που περιμένει ο κόσμος από εμένα», ανέφερε η Ελένη Καστάνη.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



