GNTM 2: Η αποχώρηση και το ορθάνοικτο ντεκολτέ της Ηλιάνας Παπαγεωργίου
Τα υποψήφια μοντέλα πόζαραν στον φακό του Πέτρου Σοφικίτη ως σύγχρονες Mary Poppins στον αέρα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια φορά κι έναν καιρό, η δεκάδα του «GNTM 2» ξύπνησε για μια δοκιμασία βγαλμένη από παραμύθι. Τα υποψήφια μοντέλα πόζαραν στον φακό του Πέτρου Σοφικίτη ως σύγχρονες Mary Poppins στον αέρα. Μαγεία, παιδικότητα και βρετανική φινέτσα, έπρεπε να συνδυαστούν με ένα πολύ ιδιαίτερο και βαρύ styling και με συγκεκριμένες πόζες, που αψηφούν τη βαρύτητα, καθώς εκτελούνται σε τραμπολίνο.
Νικήτρια της δοκιμασίας ήταν η Χαρά Παππά, η οποία κέρδισε μία βόλτα σε ιστιοπλοϊκό παρέα με τον Γιάννη Αποστολάκη. Μαζί της πήρε την Κέισι Μίζιου. Από την άλλη, η Ασημίνα Χαρίτου, η Εμμανουέλα Μάινα και η Μαρία Μιχαλοπούλου ήταν τα τρία μοντέλα που είχαν τη χειρότερη φωτογραφία. Τελικά, η κριτική επιτροπή αποφάσισε να αποχωρήσει η Εμμανουέλα. Μετά τα όμορφα λόγια της Βίκυς Καγιά και του Άγγελου Μπράτη, οι φίλες της την αγκάλιασαν, με την Κέισι να λέει: «Την Εμμανουέλα την είχα για φαβορί. Την ήθελα στον τελικό». Η Άννα δήλωσε πως δεν ήθελε να διώξει το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά τη Μαρία.
Ωστόσο, η Ηλιάνα Παπαγεωργίου ήταν σίγουρα αυτή που έκλεψε όλη την προσοχή στο χθεσινό επεισόδιο. Το μελαχρινό μοντέλο εμφανίστηκε στο πλατό με μαύρο παντελόνι και άσπρη μπλούζα με ορθάνοικτο ντεκολτέ.
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




