Ηλίας Βρεττός: Ξαναγεννήθηκα μετά το τροχαίο ατύχημα
Ο γνωστός τραγουδιστής θυμάται τον εφιάλτη που έζησε δύο χρόνια μετά το τροχαίο ατύχημα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το δικό του μήνυμα στέλνει ο Ηλίας Βρεττός δύο χρόνια μετά το σοβαρό τροχαίο ατύχημα, που λίγο έλειψε να του στοιχίσει τη ζωή, μιλώντας στον ΑΝΤ1. «Ηταν πραγματικά θαύμα ότι βγήκα μέσα από αυτό το αυτοκίνητο ζωντανός», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Ο τραγουδιστής δύο χρόνια μετά το σοβαρό τροχαίο θυμάται τις στιγμές που βίωσε εγκλωβισμένος για 50 λεπτά σε μία μάζα σιδερικών. «Εχω επιλέξει αυτή τη μέρα να τη γιορτάζω σαν δεύτερα γενέθλια γιατί πραγματικά αισθάνομαι ότι από εκείνο το συμβάν και μετά ήταν σαν να ξαναγεννήθηκα. Οπότε, σήμερα μάλλον γίνομαι δύο χρονών», συμπληρώνει ο Ηλίας Βρεττός. Οπως λέει ο ίδιος, μάλιστα, παρότι οι γιατροί δεν ήθελαν να επιστρέψει αμέσως στις επαγγελματικές του υποχρεώσεις, βρήκε τη δύναμη να το κάνει μέσα από τον κόσμο. «Δεν γκρίνιαξα ούτε για ένα δευτερόλεπτο. Εχουμε την τάση να ξεχνάμε τα σοβαρά που περάσαμε. Μετά τα δυσάρεστα του ατυχήματος, ακολούθησαν ωραίες στιγμές», συνεχίζει. Και στέλνει ένα μήνυμα σε όλους: «Θα πρέπει πάντα να φοράμε ζώνη και κράνος».
Ακολουθεί το ρεπορτάζ
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



