Λάκης Γαβαλάς: «Όταν μπήκα στη φυλακή αισθάνθηκα ταπεινωμένος»
Ο γνωστός σχεδιαστής μίλησε για το διάστημα που ήταν στη φυλακή και γι’ αυτούς που τον στήριξαν στη δύσκολη περιπέτειά του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το βράδυ της Παρασκευής (28/2), ο Λάκης Γαβαλάς βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «After Dark» και μίλησε για το διάστημα που ήταν στη φυλακή και γι’ αυτούς που τον στήριξαν στη δύσκολη περιπέτειά του.
«Όταν μπήκα στη φυλακή αισθάνθηκα πάρα πολύ άσχημα και πολύ ταπεινωμένος. Μετά το τρίμηνο, όταν μου έλεγαν όλοι πως θα μείνω τουλάχιστον ένα εννιάμηνο, λέω: "έτσι είναι; Οκ! Πόσα άτομα έχει η φυλακή;" και μου απάντησαν περίπου 2600 άτομα. Πρώτη φορά, λέω, που θα έχω 2600 κομπάρσους στον πρωταγωνιστικό μου ρόλο» αποκάλυψε ο γνωστός σχεδιαστής.
Στη συνέχεια, μπήκε στο εξομολογητήριο και απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις με απόλυτη ειλικρίνεια. «Ήμουν παπαδάκι και έχω κάνει κατηχητικό στον Άγιο Γεώργιο στον Κορυδαλλό. Εξομολογούμουν, από όταν γύρισα στα 29 μου από την Ιταλία, σχεδόν κάθε δύο χρόνια» ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Λάκης Γαβαλάς.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



