Μαίρη Λίντα: Σπάνια έξοδος για την τραγουδίστρια που ζει στο Γηροκομείο Αθηνών
Η τραγουδίστρια πόζαρε ευδιάθετη στο φωτογραφικό φακό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι εμφανίσεις του Τόλη Βοσκόπουλου, στο Baraonda Music Hall, μετατρέπονται σε μια μεγάλη γιορτή, με καλλιτέχνες και θαυμαστές να απολαμβάνουν το εξαιρετικό πρόγραμμα. Μάλιστα, την περασμένη Τετάρτη (26/2), η Μαίρη Λίντα πέρασε με τους καλούς φίλους της μια υπέροχη βραδιά στο νυχτερινό μαγαζί και πόζαρε ευδιάθετη στο φωτογραφικό φακό.
Σημειώνεται πως τους τελευταίους μήνες, η σπουδαία τραγουδίστρια ζει στο Γηροκομείο Αθηνών έπειτα από ένα πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε και, όπως έχει δηλώσει, περνά πολύ καλά εκεί: «Το ήθελα εγώ και ήρθα εδώ, δεν με πίεσε κανείς. Η αλήθεια είναι ότι ήμουν πολύ άσχημα χτυπημένη στο σπίτι μου μέσα και παραλίγο να μη ζούσα, από ό,τι μου είπε η κόρη μου που είδε τη σκηνή. Έπεσα με το κεφάλι και χτύπησα».


Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



