Τζώνη Καλημέρης – Χριστίνα Κοντοβά: Θετικοί στον κορονοϊό, δεν κάνουν το τεστ
Με ένα tweet απάντηση στον Δημήτρη Ουγγαρέζο, ο Τζώνη Καλημέρης δημοσιοποίησε ότι ο ίδιος και η σύντροφός του Χριστίνα Κοντοβά έχουν όλα τα συμπτώματα του κορονοϊού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μετά τη Χριστίνα Μπόμπα, τη Φαίη Σκορδά και τον Θοδωρή Φέρρη, θετικοί στον κορονοϊό είναι και ο Τζώνη Καλημέρης με τη Χριστίνα Κοντοβά.
Με ένα tweet απάντηση στον Δημήτρη Ουγγαρέζο, ο Τζώνη Καλημέρης δημοσιοποίησε ότι ο ίδιος και η σύντροφός του Χριστίνα Κοντοβά έχουν όλα τα συμπτώματα του κορονοϊού, και είναι περιττό - σύμφωνα με τη γιατρό τους - να κάνουν το σχετικό τεστ για να το επιβεβαιώσουν.
Ο Τζώνη Καλημέρης έγραψε:
«Κι εγώ ήρθα σε επαφή με διαγνωσμένο κρούσμα, 5 μέρες μετά, έχω όλα τα συμπτώματα. Κι εγώ και η Χριστίνα. Πυρετό, βήχα, μυικούς πόνους. Κατά τη γιατρό ασθενούμε και οι δύο. Σε καραντίνα για 15 ημέρες. Μας είπε ότι δεν έχει νόημα να κάνουμε το τεστ, είναι βέβαιο ότι είμαστε θετικοί».
Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, αλλά και η Κατερίνα Γκαγκάκη, που είδαν το tweet του ευχήθηκαν περαστικά.

ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




