Τζένιφερ Λόπεζ για κορονοϊό: «Κάνετε κάτι χρήσιμο με τον χρόνο σας»
Το μήνυμα που έγραψε η τραγουδίστρια στα social media🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένα μήνυμα για τις δύσκολες ώρες που περνά όλος ο πλανήτης με τον κορονοϊό έστειλε η Τζένιφερ Λόπεζ, παροτρύνοντας, παράλληλα, τους followers της να μείνουν σπίτι.
«Είναι τόσες πολλές οι σκέψεις στο μυαλό μας. Μην ξεχάσετε να φροντίσετε τον εαυτό σας. Σκεφτείτε. Κινηθείτε. Προσευχηθείτε. Κάνετε κάτι χρήσιμο με τον χρόνο σας και παραμείνετε θετικοί κατά τη διάρκεια αυτού του τρομακτικού χρόνου. Μείνετε ασφαλείς» έγραψε χαρακτηριστικά η λατίνα σταρ στο προσωπικό της προφίλ στο Instagram.
Διαβάστε ακόμη
Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: 32 νεκροί ο πρώτος απολογισμός - Πάνω από 700 τραυματίες και εικόνες χάους
Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




