Σπύρος Παπαδόπουλος: «Δεν πήρα αμοιβή για το σποτάκι του #Μένουμε_σπίτι»
Τις τελευταίες ημέρες, έχουν υπάρξει έντονες αντιδράσεις λόγω των 11 εκατομμυρίων που διέθεσε η κυβέρνηση για τη διαφημιστική καμπάνια ενημέρωσης για τον κορονοϊό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με μία ανάρτηση που έκανε στο προσωπικό του προφίλ στο Facebook, ο Σπύρος Παπαδόπουλος ανέφερε ότι για το σποτάκι που συμμετείχε για την εκστρατεία αναφορικά με τον κορονοϊό, δεν έλαβε καμία αμοιβή.
Τις τελευταίες ημέρες, έχουν υπάρξει έντονες αντιδράσεις λόγω των 11 εκατομμυρίων που διέθεσε η κυβέρνηση για τη διαφημιστική καμπάνια ενημέρωσης για τον ιό COVID-19, ποσό που κρίνεται υπερβολικό και ίσως θα ήταν πιο χρήσιμο αν κατέληγε στο ΕΣΥ.
«Θέλω να ενημερώσω τους φίλους και τους "φίλους" ότι για το διαφημιστικό σποτάκι για τον κορονοϊό δεν πήρα αμοιβή. Ευχαριστώ. Υ.Γ. Δεν ξέρω αν πήρε αμοιβή ο φοβερός πιτσιρικάς που με μιμείται. Να το... ψάξουμε».
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



