METRO ΑΕΒΕ: Η Γενική Διευθύντρια Marketing Μαριάννα Παπαδοπούλου αποχωρεί μετά από 13 χρόνια
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Μετά από 13 χρόνια συνεργασίας, η Μαριάννα Παπαδοπούλου αποχωρεί από τη METRO ΑΕΒΕ, όπου ασκούσε καθήκοντα Γενικής Διευθύντριας Marketing.
Η Μαριάννα Παπαδοπούλου διαθέτει μακρά και πολύπλευρη διαδρομή σε ένα ευρύ φάσμα Ελληνικών και πολυεθνικών οργανισμών, τόσο στα CPGs όσο και στην Λιανική και Χονδρική Τροφίμων, έχοντας συνεργαστεί επίσης με εταιρείες όπως η Elbisco, η Κατσέλης και η Hasbro, με σημαντική εμπειρία στο Strategy & Business Planning, Brand Building, Franchising, Omnichannel marketing & e-commerce.
Ο CEO της METRO, Αριστοτέλης Παντελιάδης, δήλωσε: «Στην μακροχρόνια συνεργασία μας, η Μαριάννα είχε καθοριστική συνδρομή στις επιτυχίες μας. Διαμόρφωσε και αναβάθμισε την νέα εικόνα και ταυτότητα των Μy market, ιδίως μετά την εξαγορά της Βερόπουλος, σχεδίασε το μετασχηματισμό μας σε Omnichannel καθώς και την στρατηγική των METRO Cash & Carry και ώθησε την εξωστρέφειά μας. Την ευχαριστώ και της εύχομαι πάντα επιτυχίες.»
Τα επόμενα επαγγελματικά βήματα της Μ. Παπαδοπούλου δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά.
Διοικητές ΥΠΕ: Πώς ο νόμος Κεραμέως αφήνει εκτός ΕΣΥ στελέχη με διδακτορικά - Ενστάσεις στο ΑΣΕΠ και προβληματική μοριοδότηση
Τι σηματοδοτούν οι αλλαγές στην κυβέρνηση και ποια μηνύματα θα εκπέμψει στο υπουργικό συμβούλιο ο Μητσοτάκης
Βλοχός Καρδίτσας: Επιστολή στον πρωθυπουργό, με αίτημα τη μετεγκατάσταση, έστειλαν 37 νέοι του χωριού - Εκκρεμούν πολλά ζητήματα για τους πλημμυροπαθείς
ΠΑΣΟΚ: Σε θέσεις μάχης δελφίνοι και Ανδρουλάκης – Κρίσιμο Πολιτικό Συμβούλιο την Τετάρτη με φόντο τις εκλογές
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr