Plastic Free Greece: Συνεχίζεται η καμπάνια της Lidl Ελλάς, σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Με γνώμονα πως η διαμόρφωση ενός βιώσιμου μέλλοντος για τις επόμενες γενιές αποτελεί κοινό καθήκον και ευθύνη, τον Ιούνιο του 2020 στη Σαντορίνη ξεκίνησε το έργο της καμπάνιας «Plastic Free Santorini», ως μια κοινή πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού και της Lidl Ελλάς. Τον Σεπτέμβριο του 2020 ενσωματώθηκε κάτω από την εθνική καμπάνια «Ελλάδα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης», μια κοινή πρωτοβουλία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης.
Το καλοκαίρι του 2021 εκπρόσωποι της Lidl Ελλάς, μαζί με συνεργάτες και εθελοντές του Ιδρύματος, ένωσαν τις δυνάμεις τους στον αγώνα για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των ελληνικών ακτών και επισκέφθηκαν τα Χανιά, το πρώτο πόδι της Χαλκιδικής, τη Σαντορίνη, τη Ρόδο, την Κω και την Κέρκυρα. Συνολικά συλλέχθηκαν 248 κιλά απορριμμάτων στους παράκτιους καθαρισμούς και 997,5 κιλά στους υποθαλάσσιους καθαρισμούς.
Φέτος το ταξίδι συνεχίζεται, με στόχο 6 επιπλέον προορισμοί της χώρας μας να γίνουν Plastic Free. H ομάδα του προγράμματος, αποτελούμενη από στελέχη και εθελοντές των δύο συνεργαζόμενων φορέων, θα επισκεφθεί το Ηράκλειο, το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής, τη Σαντορίνη, τη Σύρο, τη λίμνη Κερκίνη και τη Λήμνο, προσφέροντας ανάσες ζωής στο οικοσύστημα των περιοχών αυτών, αλλά και εφαρμόσιμες λύσεις που ανοίγουν δρόμους βιώσιμης ανάπτυξης.
Σε κάθε προορισμό θα πραγματοποιηθούν δύο παράκτιοι και δύο υποβρύχιοι καθαρισμοί, συναντήσεις με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς και εκπαιδευτικές δράσεις.
H θαλάσσια ρύπανση είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, που δεν γνωρίζει σύνορα και επηρεάζει όλες τις περιοχές και τα νησιά μας, ανεξαρτήτως. Η «Plastic Free Greece» καμπάνια αποτελεί παγκόσμιο μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης για τη χώρα μας και αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση για τη θαλάσσια ρύπανση από πλαστικά απορρίμματα, μέσα από δράσεις παράκτιων και υποθαλάσσιων καθαρισμών.
Οι ενέργειες αυτές αποτελούν μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς, και συγκεκριμένα στα πεδία δράσης REmove, REduce και REcycle.
Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:
linkedin.com/company/lidl-hellas
Εκλογές στον ΣΥΡΙΖΑ: Έκλεισαν οι κάλπες για την εκλογή προέδρου, ψήφισαν πάνω από 70.000 – Τι ώρα αναμένονται ασφαλή αποτελέσματα
Τροχαίο στο Αγρίνιο: Το ξέσπασμα της μητέρας της Χαριτίνης και του Άκη - «Δεν υπάρχει τίποτα, είμαστε αποτελειωμένοι»
Συνεχίζεται σε υψηλούς τόνους η αντιπαράθεση κυβέρνησης – ΠΑΣΟΚ για την πρόταση μείωσης του ΦΠΑ
Οι Ουκρανοί δημοσίευσαν φωτογραφίες με θραύσματα του νέου υπερηχητικού πυραύλου της Ρωσίας - «Δεν έχουμε ξαναδεί κάτι τέτοιο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr