Η Τσικνοπέμπτη σύμφωνα με τα στοιχεία του efood: Περισσότερες από 2,5 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο - To χοιρινό σουβλάκι η πιο δημοφιλής προτίμηση
Το efood market, το σούπερ μάρκετ του efood, κατέγραψε παραγγελίες 1.600 προϊόντων κρέατος, την εβδομάδα της Τσικνοπέμπτης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Η Τσικνοπέμπτη είναι συνδεδεμένη με την ελληνική παράδοση, αποτελώντας την κατεξοχήν ημέρα κατανάλωσης κρέατος, λίγες ημέρες πριν την έναρξη της μεγάλης νηστείας της Σαρακοστής. Το efood, η #1 υπηρεσία delivery στην Ελλάδα, συγκέντρωσε τα στοιχεία παραγγελιών, καταγράφοντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών, για τη συγκεκριμένη ημέρα.
Την Τσικνοπέμπτη του 2023, οι Έλληνες καταναλωτές πραγματοποίησαν 2,6 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο, επιλέγοντας συνολικά, περισσότερα από 400.000 σουβλάκια, καθώς και 900 λίτρα μπύρα και 300 λίτρα κρασί.
Δημοφιλέστερη παραγγελία, ήταν τα χοιρινά σουβλάκια, ενώ δημοφιλέστερες αλοιφές, το τζατζίκι (55%), η τυροκαυτερή (28%) και η sauce μουστάρδας (14%).
Το efood market, το σούπερ μάρκετ του efood, κατέγραψε παραγγελίες 1.600 προϊόντων κρέατος, την εβδομάδα της Τσικνοπέμπτης, με κορυφαίες πόλεις σε αριθμό παραγγελιών την Αθήνα, την Θεσσαλονίκη και την Πάτρα.
Επισκεφθείτε το efood και στα:
- e-food.gr
- facebook.com/efood.gr
- instagram.com/efoodgr/
- linkedin.com/company/e-food-gr
- youtube.com/user/efoodgr
Γρήγορα έσβησε η ελπίδα για τη Γάζα: Το Ισραήλ λέει «όχι» στην πρόταση που δέχθηκε η Χαμάς και βομβαρδίζει τη Ράφα
«Ζουν σε σκηνές, χωρίς νερό»: Συντονίστρια των «Γιατρών χωρίς Σύνορα» περιγράφει στο OPEN το δράμα στη Ράφα
Ψευδής φαίνεται η καταγγελία για διάρρηξη στο ΥΠΕΣ: Ελέγχονται τα κινητά στελεχών
«Ούτε η καρδιά του χτύπαγε, ούτε ανέπνεε»: Συγκλονίζουν οι γονείς του μωρού που έφυγε από τη ζωή στη Θήβα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr