Η Τσικνοπέμπτη σύμφωνα με τα στοιχεία του efood: Περισσότερες από 2,5 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο - To χοιρινό σουβλάκι η πιο δημοφιλής προτίμηση
Το efood market, το σούπερ μάρκετ του efood, κατέγραψε παραγγελίες 1.600 προϊόντων κρέατος, την εβδομάδα της Τσικνοπέμπτης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Η Τσικνοπέμπτη είναι συνδεδεμένη με την ελληνική παράδοση, αποτελώντας την κατεξοχήν ημέρα κατανάλωσης κρέατος, λίγες ημέρες πριν την έναρξη της μεγάλης νηστείας της Σαρακοστής. Το efood, η #1 υπηρεσία delivery στην Ελλάδα, συγκέντρωσε τα στοιχεία παραγγελιών, καταγράφοντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών, για τη συγκεκριμένη ημέρα.
Την Τσικνοπέμπτη του 2023, οι Έλληνες καταναλωτές πραγματοποίησαν 2,6 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο, επιλέγοντας συνολικά, περισσότερα από 400.000 σουβλάκια, καθώς και 900 λίτρα μπύρα και 300 λίτρα κρασί.
Δημοφιλέστερη παραγγελία, ήταν τα χοιρινά σουβλάκια, ενώ δημοφιλέστερες αλοιφές, το τζατζίκι (55%), η τυροκαυτερή (28%) και η sauce μουστάρδας (14%).
Το efood market, το σούπερ μάρκετ του efood, κατέγραψε παραγγελίες 1.600 προϊόντων κρέατος, την εβδομάδα της Τσικνοπέμπτης, με κορυφαίες πόλεις σε αριθμό παραγγελιών την Αθήνα, την Θεσσαλονίκη και την Πάτρα.
Επισκεφθείτε το efood και στα:
- e-food.gr
- facebook.com/efood.gr
- instagram.com/efoodgr/
- linkedin.com/company/e-food-gr
- youtube.com/user/efoodgr
Πώς αλλάζουν τα δεδομένα στον πόλεμο της Ουκρανίας μετά τη δολοφονία Κιρίλοφ: Το οργανωμένο «χτύπημα» του Κιέβου για να προλάβει το μέτωπο Τραμπ-Πούτιν
Meta: «Καμπάνα» 251 εκατ. ευρώ από την ΕΕ για χακάρισμα λογαριασμών του Facebook
Best FIFA Awards: Κορυφαίος ποδοσφαιριστής για το 2024 ο Βινίσιους – Η καλύτερη 11αδα
Κώστας Χαρδαβέλλας: Ενας γίγαντας της δημοσιογραφίας που χόρεψε το ζεϊμπέκικο του νικητή
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr