To efood στηρίζει ευάλωτες κοινωνικές ομάδες με 12.600 κιλά προϊόντων από το efood market
Η δράση αυτή, η οποία θα συνεχιστεί και το 2025, αποτελεί μέρος της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του efood και του προγράμματος «Love Delivered»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
To 2024, το efood ξεκίνησε μια πρωτοβουλία για την αξιοποίηση των κοντόληκτων προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας του efood market, στηρίζοντας ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Μέσα σε δέκα μήνες από την έναρξη του προγράμματος, περισσότερα από 36.900 γεύματα έχουν ήδη διανεμηθεί σε 11.000 ανθρώπους, στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με την Τράπεζα Τροφίμων. Συνολικά συγκεντρώθηκαν, μέσω του efood market, 12.600 κιλά φαγητού, τα οποία μετατράπηκαν σε γεύματα για ανθρώπους που υποστηρίζονται από τα 16 συνεργαζόμενα ιδρύματα και συσσίτια.
Η δράση αυτή, η οποία θα συνεχιστεί και το 2025, αποτελεί μέρος της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του efood και του προγράμματος «Love Delivered», με στόχο την ουσιαστική βοήθεια στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Καμπανάκι «ΔΝΤ» σε Τραμπ: Οι πολιτικές του θα μπορούσαν να πλήξουν την παγκόσμια οικονομία
Στον εφέτη ανακριτή Λάρισας η νέα έκθεση της ομάδας Κοκοτσάκη για τα Τέμπη - 30 άτομα «πέθαναν από εύφλεκτα υλικά»
Στα Χανιά η νέα διοικήτρια της Τροχαίας μετά το «ξήλωμα»: Τι διαπίστωσε
Εικόνες που «κόβουν» την ανάσα: Στην Ισπανία, κάθε χρόνο, άλογα περνάνε μέσα από φλόγες!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr