To efood στηρίζει ευάλωτες κοινωνικές ομάδες με 12.600 κιλά προϊόντων από το efood market
Η δράση αυτή, η οποία θα συνεχιστεί και το 2025, αποτελεί μέρος της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του efood και του προγράμματος «Love Delivered»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
To 2024, το efood ξεκίνησε μια πρωτοβουλία για την αξιοποίηση των κοντόληκτων προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας του efood market, στηρίζοντας ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Μέσα σε δέκα μήνες από την έναρξη του προγράμματος, περισσότερα από 36.900 γεύματα έχουν ήδη διανεμηθεί σε 11.000 ανθρώπους, στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με την Τράπεζα Τροφίμων. Συνολικά συγκεντρώθηκαν, μέσω του efood market, 12.600 κιλά φαγητού, τα οποία μετατράπηκαν σε γεύματα για ανθρώπους που υποστηρίζονται από τα 16 συνεργαζόμενα ιδρύματα και συσσίτια.
Η δράση αυτή, η οποία θα συνεχιστεί και το 2025, αποτελεί μέρος της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του efood και του προγράμματος «Love Delivered», με στόχο την ουσιαστική βοήθεια στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Μέση Ανατολή: Οι «σταθμοί» μέχρι την τελική έγκριση της εκεχειρίας στη Γάζα - Οι πρώτες απελευθερώσεις ομήρων αναμένονται την Κυριακή
Διοικητές Νοσοκομείων: Εκδόθηκαν οι τελικοί πίνακες για την 1η ΥΠΕ της Αθήνας – Όλα τα ονόματα
«Σπίτι μου 2»: 37.000 έως τώρα οι αιτήσεις ενδιαφέροντος για το πρόγραμμα - Έρχεται ο «φροντιστής της οικογένειας»
Μελέτη: Οι επίμονες ξηρασίες γίνονται όλο και πιο συχνές από το 1980 και θα συνεχίσουν να επιδεινώνονται
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr