Νέα τηλεοπτική καμπάνια της Visa και της EuroLeague με την υπογραφή της Publicis Greece
Η νέα τηλεοπτική ταινία της Visa είναι αφιερωμένη στους παθιασμένους με το μπάσκετ!🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η νέα τηλεοπτική ταινία της Visa για τη χορηγία της EuroLeague είναι αφιερωμένη στους παθιασμένους με το μπάσκετ!

Η Publicis Greece εμπνέεται από τους “κολλημένους” φιλάθλους, που δεν μπορούν να αποχωριστούν το αγαπημένο τους άθλημα. Όπου κι αν είναι, ό,τι κι αν κάνουν, το μπάσκετ τούς ακολουθεί παντού. Κανείς, όμως, δεν τους καταλαβαίνει, εκτός από τη Visa, που μοιράζεται το ίδιο πάθος και το ζει μαζί τους.

Σε μία ταινία, που την παραγωγή ανέλαβε η Takes 2 Productions, σε σκηνοθεσία Χρήστου Κανάκη και με τη συμμετοχή των Ματίας Λεσόρ και Σακίλ ΜακΚίσικ, το μπασκετικό θερμόμετρο ανεβαίνει, μιλώντας στην καρδιά των απανταχού φιλάθλων.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
«Ξεκολλάει η πλάκα και φεύγει και σε πλακώνει»: H φονική χιονοστιβάδα που οδήγησε στο θάνατο τους τέσσερις ορειβάτες
Αγρότες: 18 μπλόκα ζητούν συνάντηση με την κυβέρνηση – Ποια σημεία στην Ελλάδα έχουν αποκλειστεί
Συναγερμός για τη γρίπη: Μεγάλη έξαρση τις τελευταίες ημέρες – Τι συνιστούν οι γιατροί
Αυτοί είναι οι τρεις τίτλοι τραγουδιών φαβορί για την εκπροσώπηση της Ελλάδας στη Eurovision 2026
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



