Νέα τηλεοπτική καμπάνια της Visa και της EuroLeague με την υπογραφή της Publicis Greece
Η νέα τηλεοπτική ταινία της Visa είναι αφιερωμένη στους παθιασμένους με το μπάσκετ!🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η νέα τηλεοπτική ταινία της Visa για τη χορηγία της EuroLeague είναι αφιερωμένη στους παθιασμένους με το μπάσκετ!

Η Publicis Greece εμπνέεται από τους “κολλημένους” φιλάθλους, που δεν μπορούν να αποχωριστούν το αγαπημένο τους άθλημα. Όπου κι αν είναι, ό,τι κι αν κάνουν, το μπάσκετ τούς ακολουθεί παντού. Κανείς, όμως, δεν τους καταλαβαίνει, εκτός από τη Visa, που μοιράζεται το ίδιο πάθος και το ζει μαζί τους.

Σε μία ταινία, που την παραγωγή ανέλαβε η Takes 2 Productions, σε σκηνοθεσία Χρήστου Κανάκη και με τη συμμετοχή των Ματίας Λεσόρ και Σακίλ ΜακΚίσικ, το μπασκετικό θερμόμετρο ανεβαίνει, μιλώντας στην καρδιά των απανταχού φιλάθλων.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
«Έπαιρνα τηλέφωνο και δεν το σήκωνε»: Το τραγικό παιχνίδι της μοίρας στα Βαρδούσια
«Ναι στον διάλογο, αλλά με μπλόκα»: Αντιδράσεις αγροτών για τη συνάντηση στην Επανομή Θεσσαλονίκης
Προειδοποίηση Αρναούτογλου: Ποιες περιοχές κινδυνεύουν από τα 11 μποφόρ και το ψύχος
Ανατροπή στο Spotify: Το «Snowman» της Sia εκθρόνισε το «All I Want for Christmas Is You» της Μαράια Κάρεϊ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



