Benelli TRK 702 & 702 X - Στόχος η επανάληψη της εμπορικής επιτυχίας των TRK 502
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά ┋
Τα Benelli TRK702 & TRK 702 X μετά από αρκετό καιρό προσμονής, έρχονται επιτέλους στην ελληνική αγορά, με στόχο να επαναλάβουν την εμπορική επιτυχία των μικρότερων αδερφών, TRK 502 & TRK 502 X. Οι δύο εκδόσεις μπορούν να οδηγηθούν και με δίπλωμα Α2, ενώ μέχρι το τέλος του 2023 η τιμή τους γίνεται ακόμα πιο ανταγωνιστική, καθώς περιλαμβάνει πλαϊνές βαλίτσες και top-box.
Σχεδιαστικά το νέο TRK 702 αντλεί την έμπνευσή του από το μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις για την Benelli, το TRK 502, όντας ωστόσο πιο σύγχρονο, επιθετικό και καλαίσθητο από τον μικρότερο αδερφό του. Ξεκινώντας από το μπροστινό μέρος ξεχωρίζουν οι δύο προβολείς που διαθέτουν… αγριεμένο βλέμμα, οι μυώδεις γραμμές σε όλο το κοστούμι, το μεγάλο και προτεταμένο ψηλό φτερό που συνδυάζεται με ένα χαμηλό πάνω από τον τροχό για την βέλτιστη προστασία των αναβατών από τα νερά και τις λάσπες, το εκτεθειμένο στο μάτι πλαίσιο χωροδικτύωμα και οι μεγάλες χούφτες με μεταλλική ενίσχυση.
Το τμήμα R&D και το σχεδιαστικό κέντρο Centre Style της Benelli, που βρίσκονται στο Pesaro της Ιταλίας, είχαν μερικούς άσους στο μανίκι τους για την έκδοση παραγωγής των TRK 702. Έτσι, με την βοήθεια της εκτεταμένης χρήσης αλουμινίου, το βάρος και των δύο εκδόσεων παρέμεινε σε χαμηλά επίπεδα, στα 215 στεγνά κιλά -στην έκδοση X φτάνουν τα 218. Εντύπωση προκαλεί η επίσημη κατανάλωση που δίνει το εργοστάσιο στα 4,6 l / 100 km, που βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με αυτή των… scooter 300 κυβικών!
Η αυτονομία είναι επίσης εντυπωσιακή και σημαντικό κομμάτι για μία adventure μοτοσυκλέτα. Σύμφωνα με το εργοστάσιο, τα TRK 702 μπορούν να καλύψουν 434 χιλιόμετρα, πριν χρειαστούν ανεφοδιασμό, μειώνοντας τις στάσεις στα ταξίδια. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, ενώ ψαλίδι και τροχοί έχουν κατασκευαστεί από αλουμίνιο, προσφέροντας έτσι μικρότερο μη αναρτώμενο βάρος και αυξημένη ευελιξία.
Η έκδοση TRK 702 έχει κυρίως ασφάλτινο προσανατολισμό έχοντας τροχούς 17 ιντσών με μπράτσα 17 μπροστά και πίσω, ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα Pirelli Angel GT, ύψος σέλας στα 790mm, ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 175mm, διαδρομή πίσω ανάρτησης 154mm, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων μπροστά και βάρος 215 στεγνών κιλών. Από την άλλη το TRK 702 X είναι περισσότερο προσανατολισμένο στη χωμάτινη οδήγηση. Έτσι έχει ακτινωτούς τροχούς, με τον μπροστινό να είναι 19 ιντσών, ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα Pirelli Scorpion Rally, διαδρομή πίσω ανάρτησης 173mm, ύψος σέλας στα 835mm, ενώ έχει συμβατικά τοποθετημένες δαγκάνες δύο εμβόλων και σταματάει τη ζυγαριά στα 218 στεγνά κιλά.
Την κίνηση και στις δύο εκδόσεις αναλαμβάνει ο ίδιος τετράχρονος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 698 κυβικών. Η μέγιστη ροπή του αγγίζει τα 7,14 χιλιογραμμόμετρα στις μόλις 6.000 σ.α.λ., με την Benelli να δίνει βάρος στη γεμάτη απόδοση στις μεσαίες στροφές, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για ξεκούραστη και διασκεδαστική οδήγηση. Το κιβώτιο έξι σχέσεων συνεργάζεται με έναν υγρό, πολύδισκο συμπλέκτη FCC περιορισμένης ολίσθησης, για την εξάλειψη των αναπηδήσεων του πίσω τροχού στο κλείσιμο του γκαζιού, ο οποίος είναι και υποβοηθούμενος για πιο ελαφριά λειτουργία της μανέτας. Η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο το TRK 702 όσο και το TRK 702 X θα κυκλοφορήσουν και σε έκδοση με περιορισμένη ισχύ, προκειμένου να μπορούν να οδηγηθούν και από κατόχους διπλωμάτων Α2 κατηγορίας.
Στον στάνταρ εξοπλισμό και των δύο εκδόσεων βρίσκονται ψηλή ζελατίνα, μεγάλων διαστάσεων σέλα δύο επιπέδων, full LED φωτιστικά σώματα με λειτουργία DRL, φωτιζόμενοι εργονομικοί διακόπτες, μπουζί ιριδίου για αυξημένη αντοχή και βέλτιστη καύση, μονό και διπλό σταντ, αλουμινένια σχάρα, προστατευτική ποδιά κινητήρα και πολλά ακόμα.
Η έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών, διαθέτει δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth με smartphone για υπηρεσίες τηλεφωνίας και διαδικτυακών ειδοποιήσεων, ενώ η λειτουργία “phone mirroring” δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να προβάλλει στον πίνακα οργάνων την οθόνη του smartphone του για πλοήγηση GPS! Στον επιπλέον εξοπλισμό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων θερμαινόμενα grip και σέλα.
Οι χρωματικές επιλογές για το TRK 702 είναι οι Anthracite Grey, Forest Green και Pearl White. Για το TRK 702 X οι τέσσερις χρωματισμοί είναι Anthracite Grey, Forest Green, Dune Sea και Moon Grey.
Τα Benelli TRK 702 & 702 X βρίσκονται από τα μέσα Αυγούστου στην Ελλάδα, με το πρώτο να κοστίζει 7.980€ και το δεύτερο 8.349€, συμπεριλαμβανομένων Τέλους Ταξινόμησης και Φ.Π.Α, ενώ κάθε μοντέλο έρχεται από το εργοστάσιο με 3 χρόνια εγγύηση. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποκτήσουν την μοτοσυκλέτα της αρεσκείας τους με ευνοϊκά χρηματοδοτικά προγράμματα μέσω πιστωτικής κάρτας, δίνοντας 30% προκαταβολή και έχοντας την επιλογή για μέχρι και 24 άτοκες δόσεις.
Να επισημάνουμε πως η επίσημη αντιπροσωπεία της Benelli, Motoway Γ. ΚΑΜΠΡΑΝΗΣ Α.Ε. προέβη σε μία εντυπωσιακή κίνηση πρώτης γνωριμίας, περιλαμβάνοντας μέσα στην τιμή τις πλαϊνές βαλίτσες και το top-case, χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση, μια προσφορά που θα ισχύει μέχρι το τέλος του έτους.
«Φοβήθηκαν να την τιμήσουν»: Το ΑΠΘ δεν απένειμε τίτλο σπουδών στην οικογένεια της Κέλλυς που έχασε τη ζωή της στα Τέμπη - Η μητέρα της στο ethnos.gr
Θεσσαλονίκη: 55χρονος χειρουργήθηκε για σκωληκοειδίτιδα, τελικά είχε καρκίνο και τον ενημέρωσαν 1 χρόνο μετά!
Η κλήρωση της Εθνικής: Η Σκωτία αντίπαλος της Ελλάδας στα πλέι οφ του Nations League
Συνεχίζει στο «Emily in Paris» ο Λούκας Μπράβο - Επιστρέφει στη Γαλλία η σειρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr