Άνοιξαν οι παραγγελίες για το Aventura 500 της Rieju
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Η ελληνική αντιπροσωπεία Motoworkz ενημερώνει ότι το Aventura 500 θα πατήσει σύντομα τις ρόδες του στην Ελλάδα, με τις παραγγελίες του νέου On-Off μοντέλου της ισπανικής Rieju να έχουν ανοίξει ήδη και για τη χώρα μας.
Οι πρώτες μοτοσυκλέτες αναμένεται να παρουσιαστούν στο Enduro Festival που θα διεξαχθεί στη Σπερχειάδα το τριήμερο 15-17 Σεπτεμβρίου. Όχι μόνο αυτό, αλλά οι δοκιμές υπολογίζεται να ξεκινήσουν πιθανότατα στα τέλη Σεπτεμβρίου. Μόλις γίνει αυτό, το ΜΟΤΟ θα αναλάβει να μεταφέρει τις εντυπώσεις από πρώτο χέρι, διανύοντας τα περισσότερα χιλιόμετρα από οποιονδήποτε άλλο στη σέλα του Aventura.
Αρχικά, το Aventura 500 κατασκευάζεται στην Κίνα από την Loncin. Στην συνέχεια, πριν πάρει τον δρόμο του για τις ευρωπαϊκές αγορές, περνάει από ποιοτικό έλεγχο στο εργοστάσιο της Rieju, στην Ισπανία.
Ο υγρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, έχει τεχνολογία ψεκασμού για την τροφοδοσία του κινητήρα. Βασίζεται στη γνωστή πλατφόρμα των 471 κυβικών της Honda, που χρησιμοποιείται και στο πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο της, CB 500X. Η μέγιστη απόδοση αγγίζει τους 47 ίππους, κάτι που σημαίνει ότι το Aventura 500 μπορεί να οδηγηθεί και από κατόχους διπλώματος Α2 κατηγορίας. Η δύναμη μεταφέρεται στον πίσω τροχό μέσω ενός κιβωτίου έξι σχέσεων.
Σε αντίθεση με το CB 500X, ωστόσο, το οποίο δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην ασφάλτινη χρήση, τα χαρακτηριστικά του Aventura 500 μεταφράζονται σε μεγαλύτερες ικανότητες στην εκτός δρόμου οδήγηση. Οι ακτινωτοί τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, με τα ελαστικά να είναι tubeless. Οι μεγάλης διαδρομής -190mm- αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες και αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 43mm μπροστά και μονό αμορτισέρ με μοχλικό για πίσω. Όσον αφορά τουλάχιστον το πιρούνι, οι ρυθμίσεις γίνονται χωρίς εργαλεία, ενώ η μοτοσυκλέτα διαθέτει και σταμπιλιζατέρ.
Στον τομέα της πέδησης, το Aventura 500 διαθέτει δύο δισκόφρενα 298mm στον μπροστινό τροχό με δαγκάνες δύο εμβόλων, και ακόμη ένα, 240mm πίσω, με δαγκάνα ενός εμβόλου. Όπως επιβάλουν οι Euro 5 προδιαγραφές, το δικάναλο ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ έχει την δυνατότητα απενεργοποίησης, για off-road οδήγηση.
Εκεί που το Aventura 500 δεν έχει, μέχρι στιγμής, αντίπαλο είναι στην ποσότητα καυσίμου που μπορεί να μεταφέρει. Διαθέτει όχι ένα, αλλά ΔΥΟ ανεξάρτητα ρεζερβουάρ, με το καθένα να έχει χωρητικότητα 20 λίτρων, γεγονός που εκτοξεύει την αυτονομία. Έτσι, ο αναβάτης μπορεί να διανύσει μέχρι και 1.000 χιλιόμετρα προτού χρειαστεί να επισκεφτεί κάποιο βενζινάδικο για ανεφοδιασμό! Αξίζει να σημειωθεί ότι στα όργανα της μοτοσυκλέτας υπάρχουν δύο διαφορετικές ενδείξεις για την στάθμη καυσίμου, ενημερώνοντας τον αναβάτη για κάθε ρεζερβουάρ ξεχωριστά.
Το επίσημο βάρος που ανακοινώνει η Rieju για το Aventura 500 είναι 190 στεγνά κιλά. Το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.440mm, το μήκος στα 2.200mm και το πλάτος στα 860mm. Το ύψος της σέλας κυμαίνεται, ανάλογα με την ρύθμιση της προφόρτισης, στα 840-850mm.
Ο στάνταρ εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων κάγκελα προστασίας κινητήρα, ατσάλινα προστατευτικά ψυγείου, ενισχυμένες μεταλλικές χούφτες, full LED φωτιστικά σώματα, μονό και πλαϊνό σταντ, αλουμινένια ποδιά κινητήρα, δύο θύρες USB για φόρτιση ηλεκτρικών μικροσυσκευών και μεγάλη έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών. Η τελευταία είναι ανθεκτική σε λάσπες, σκόνη και κραδασμούς, ενώ μπορεί να συνδεθεί με το smartphone του αναβάτη και διαθέτει δυνατότητα phone mirroring για πλοήγηση μέσω εφαρμογών όπως Google Maps, Waze και άλλες.
Η μοτοσυκλέτα διατίθεται σε δύο χρωματικές επιλογές, κόκκινο-μαύρο και σκούρο γκρι-πράσινο. Η τιμή του Aventura 500 για την ελληνική αγορά αναμένεται να είναι κοντά στην περιοχή των 8.000€.
Για επιπλέον πληροφορίες και παραγγελίες, όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να επικοινωνήσει με την αντιπροσωπεία MotoworkZ, η οποία βρίσκεται στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης 102, στον Νέο Κόσμο, Τ.Κ.11743, είτε με φυσική παρουσία στα γραφεία της είτε στο τηλέφωνο 210-9020110.
«Φοβήθηκαν να την τιμήσουν»: Το ΑΠΘ δεν απένειμε τίτλο σπουδών στην οικογένεια της Κέλλυς που έχασε τη ζωή της στα Τέμπη - Η μητέρα της στο ethnos.gr
Θεσσαλονίκη: 55χρονος χειρουργήθηκε για σκωληκοειδίτιδα, τελικά είχε καρκίνο και τον ενημέρωσαν 1 χρόνο μετά!
Η κλήρωση της Εθνικής: Η Σκωτία αντίπαλος της Ελλάδας στα πλέι οφ του Nations League
Συνεχίζει στο «Emily in Paris» ο Λούκας Μπράβο - Επιστρέφει στη Γαλλία η σειρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr