Η Άννα Βίσση επιστρέφει για τέταρτη χρονιά στο «Hotel Ερμού»
Η ΑΝΝΑ…μονή τελείωσε!🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Άννα Βίσση επανέρχεται δυναμικά στη νυχτερινή ζωή της πόλης με live εμφανίσεις. Από την Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου βάζει το κλειδί και ανοίγει τις πόρτες του «Hotel Ερμού».
Λίγο μετά την κυκλοφορία του νέου της τραγουδιού και music video, «Μέσα Μου», από την Panik Gold, η «απόλυτη Ελληνίδα star» μας υποδέχεται ξανά στο «καλλιτεχνικό της σπίτι», σε ένα πρόγραμμα γεμάτο τραγούδια με τα οποία έχουμε ταξιδέψει, διασκεδάσει, χορέψει, συγκινηθεί, κλάψει, ερωτευτεί, αγαπήσει, χωρίσει…
Πλαισιωμένη από τη «χρυσή» 11μελη της μπάντα με τους ανεπανάληπτους μουσικούς και δύο ταλαντούχους νέους τραγουδιστές, η Άννα Βίσση, με τον μοναδικό και πάντα πρωτοπόρο τρόπο της, μας χαρίζει ένα «εκρηκτικό» μουσικό ταξίδι, μία παράσταση - εμπειρία!
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



