James Kottak: Πέθανε ο μακροβιότερος ντράμερ των Scorpions
Ο Κότακ πάλευε με τον αλκοολισμό για χρόνια, με αποτέλεσμα να συλληφθεί και να φυλακιστεί το 2014 και τελικά να απολυθεί από τους Scorpions🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ο Τζέιμς Κότακ (James Kottak), ντράμερ των Kingdom Come και πρώην ντράμερ των Scorpions, πέθανε σε ηλικία 61 ετών.
Ο μουσικός έπαιξε σε πληθώρα hard rock συγκροτημάτων καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας του, συμπεριλαμβανομένων των Buster Brown, Montrose, McAuley Schenker Group, Dio και Warrant. Την πρώτη του σημαντική επιτυχία την κατέκτησε με τους Kingdom Come, των οποίων το ομώνυμο ντεμπούτο του 1988 έφτασε στο Νο. 12 του Billboard 200 και έγινε χρυσό.
Ο Κότακ έγινε μέλος των Scorpions το 1996 και παρέμεινε στο συγκρότημα μέχρι το 2016, κάτι που τον καθιστά τον μακροβιότερο ντράμερ τους.
Έπαιξε στα στούντιο άλμπουμ Eye II Eye, Unbreakable, Humanity: Hour I, Sting in the Tail και Return to Forever πριν απολυθεί και αντικατασταθεί από τον Mikkey Dee των Motorhead.
Ο Κότακ πάλευε με τον αλκοολισμό για χρόνια, με αποτέλεσμα να συλληφθεί και να φυλακιστεί το 2014 στο Ντουμπάι και τελικά να απολυθεί από τους Scorpions.
Το «αντίο» των Scorpions
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



