Coldplay: Το «ευχαριστώ» στο Instagram μετά το διήμερο sold out συναυλιών τους στην Ελλάδα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Οι Coldplay ήρθαν στην Ελλάδα για ένα διήμερο συναυλιών και μάγεψαν το αθηναϊκό κοινό που βρέθηκε στο ΟΑΚΑ το περασμένο Σαββατοκύριακο. Ο Chris Martin και τα μέλη του διάσημου συγκροτήματος ξεσήκωσαν τους θαυμαστές, με τις συναυλίες να βγαίνουν από την πρώτη ημέρα sold out.
Μετά το τέλος και της δεύτερης sold out συναυλίας το βράδυ της Κυριακής 9/6, οι Coldplay ευχαρίστησαν τους θαυμαστές τους μέσα από τον επίσημο λογαριασμό τους στο Instagram.
«Ελλάδα σε ευχαριστούμε για τα δύο μυθικά βράδια, στο εκπληκτικό Ολυμπιακό Στάδιο» έγραψαν οι Coldplay.
Να σημειώσουμε εδώ πως σήμερα Δευτέρα 10/6 το συγκρότημα από την Μεγάλη Βρετανία θα γυρίσει video clip στο Ηρώδειο, ενώ αύριο θα αναχωρήσει για τον επόμενο προορισμό της περιοδείας τους.

Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




