Ο Δήμος Αναστασιάδης ερμηνεύει για πρώτη φορά ζεϊμπέκικο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ο Δήμος Αναστασιάδης παρουσιάζει το νέο του τραγούδι «Στα Λόγια Μείναμε» και κάνει μία μεγάλη μουσική έκπληξη, καθώς ερμηνεύει για πρώτη φορά ζεϊμπέκικο. Το τραγούδι συνοδεύεται από ένα κινηματογραφικό και με ιδιαίτερη αισθητική music video.
Το «Στα Λόγια Μείναμε», που κυκλοφορεί από την Panik Records είναι ένα δυναμικό ζεϊμπέκικο για έναν έρωτα που δεν πέρασε ποτέ από τα λόγια στις πράξεις. Τη μουσική υπογράφει ο ίδιος ο Δήμος Αναστασιάδης και τους στίχους η Ελένη Γιαννατσούλια, ενώ την παραγωγή έκανε ο Κώστας Καλημέρης.
Το «Στα Λόγια Μείναμε» συνοδεύεται από ένα υψηλών προδιαγραφών music video, που προσομοιάζει σε ταινία. Γυρισμένο στη Θεσσαλονίκη και το Άγιο Όρος και με πρωταγωνιστή τον Δήμο Αναστασιάδη, το black and white αισθητικής video μεταφέρει με εικόνες την εκφραστικότητα και το συναίσθημα του τραγουδιού. Τη σκηνοθεσία έκανε ο Menelaos V.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




