Συγκινητικό «αντίο» Πορτοκάλογλου στον Σαββόπουλο: Μένω ορφανός για τρίτη φορά
«Έχω χάσει εδώ και χρόνια τους δύο γονείς μου. Σήμερα μένω για τρίτη φορά ορφανός» έγραψε συγκεκριμένα ο ερμηνευτής🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Το δικό του τελευταίο «αντίο» και με έναν μοναδικό τρόπο είπε ο Νίκος Πορτοκάλογλου στον σπουδαίο καλλιτέχνη, Διονύση Σαββόπουλο. Ο καλλιτέχνης αποχαιρέτησε τον Σαββόπουλο ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 81 ετών, με μια συγκινητική ανάρτηση.
«Έχω χάσει εδώ και χρόνια τους δύο γονείς μου. Σήμερα μένω για τρίτη φορά ορφανός» έγραψε συγκεκριμένα ο ερμηνευτής σε ανάρτησή του στο Facebook.
Ο σπουδαίος καλλιτέχνης νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Υγεία» από τις 6 Οκτωβρίου, καθώς είχε επιβαρυνθεί η υγεία του και είχε εμφανίσει προβλήματα με την καρδιά του. Άφησε την τελευταία του πνοή το βράδυ της Τρίτης (21/10) από ανακοπή καρδιάς.
Το μήνυμα του Διονύση Σαββόπουλο στην εκπομπή του Νίκου Πορτοκάλογλου στην ΕΡΤ, πριν από περίπου ένα χρόνο:
Η ανακοίνωση της οικογένειας Σαββόπουλου:
«Ο πολυαγαπημένος μας σύζυγος, πατέρας, παππούς και τραγουδοποιός έφυγε απόψε, Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2025.
Λεπτομέρειες για τον αποχαιρετισμό του θα ανακοινωθούν τις επόμενες ώρες.
Η σύζυγος του: Άσπα
Τα τέκνα: Κορνήλιος, Ρωμανός και Αγγέλα
Τα εγγόνια: Διονύσης και Ανδρέας».
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



