«Dr Doom» για κοροναϊό: Τα χειρότερα για την οικονομία έρχονται
«Αν ήμουν επενδυτής, θα προτιμούσα να είμαι ασφαλής, παρά να το μετανιώσω μετά» είπε ο γνωστός οικονομολόγος Νουριέλ Ρουμπινί🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο γνωστός -για τις ζοφερές όσο και ορθές προβλέψεις για τις αγορές- οικονομολόγος Νουριέλ Ρουμπινί «ξαναχτύπησε». Και πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, όταν ο κοροναϊός πλήττει τις επιχειρήσεις και η οικονομική επιβράδυνση είναι προ των πυλών.
Πιο συγκεκριμένα, σε τηλεοπτική συνέντευξη που παραχώρησε ανέφερε: «Δεν υπάρχει περίπτωση ανάκαμψης τύπου V», συστήνοντας στους επενδυτές να αποφύγουν τις μετοχές και να επιλέγουν ασφελέστερα επενδυτικά προϊόντα, όπως τα ομόλογα.
«Αν ήμουν επενδυτής, θα προτιμούσα να είμαι ασφαλής, παρά να το μετανιώσω μετά. Οι αγορές μετοχών σήμερα ενισχύθηκαν κατά 1%, αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα. Τώρα είναι η ώρα να είμαστε σε άμυνα και να πάμε σε ρευστό και ομόλογα και όχι σε μετοχές» δήλωσε ο Νουριέλ Ρουμπινί.
Σύμφωνα με τον παγκοσμίου φήμης οικονομολόγο, «έχουμε ένα αρνητικό σοκ στην προσφορά το οποίο μειώνει την ανάπτυξη, αυξάνει το κόστος και τον πληθωρισμό. Η νομισματική πολιτική μπορεί να επηρεάσει τα σοκ στη ζήτηση».
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




