Απογαλακτισμός από την πυρηνική οικογένεια ή κυριαρχία της woke κουλτούρας; Ποιος απειλείται από τη νέα συσκευασία του γάλακτος ΔΕΛΤΑ;
Αντιδράσεις προκαλεί η εικόνα ενός πατέρα που βάζει γάλα στην κόρη του και δεν είναι λίγοι αυτοί που αναρωτιούνται γιατί🕛 χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Η αλλαγή φωτογραφίας στην οικογενειακή συσκευασία γάλακτος της ΔΕΛΤΑ προκάλεσε αντιδράσεις και ο λόγος δεν έχει γίνει ακριβώς σαφής (τουλάχιστον στην υπογράφουσα). Στα social media δεν είναι λίγοι οι λογαριασμοί που έχουν ξεσπαθώσει καθώς, στη νέα συσκευασία, δεν απεικονίζεται η μητέρα, αλλά μόνο ένας νέος πατέρας, να βάζει γάλα στην κόρη του.
Πρώτος τον «χορό» έσυρε ο συνήθης ύποπτος Κυριάκος Βελόπουλος. Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, μετά την Παναγιά – Γκέισα, τις κηραλοιφές που προστάτευαν από τον κορονοϊό, τις επιστολές του Χριστού κ.α., αποφάσισε πως, ήρθε η ώρα να ανοίξει τα μάτις της ελληνικής κοινωνίας για την αλήθεια πίσω από τη συσκευασία.
«ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΝΑ; Αφαίρεσε την οικογένεια η εταιρεία ΔΕΛΤΑ στη νέα της συσκευασία. Εξαφανίζουν τη μάνα από παντού!!! Γιατί;», έγραψε ο Κυριάκος Βελόπουλος αντιπαραβάλλοντας τη φωτογραφία στη συσκευασία του γάλακτος, με μία άλλη (του ίδιου προϊόντος, της ίδιας εταιρείας), που απεικονίζει έναν πατέρα, μία μητέρα, μία κόρη και έναν γιο και υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «προηγούμενη» και «νέα» συσκευασία.
ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΝΑ;Αφαίρεσε την οικογένεια η εταιρεία ΔΕΛΤΑ στη νέα της συσκευασία.
Εξαφανίζουν την μάνα από παντού!!! Γιατί ; #βελοπουλος pic.twitter.com/fO6ooFEL2F
Ποιος απειλείται και από τι;
Στη ζούγκλα του διαδικτύου οι λογαριασμοί -τρολ, απλώς γραφικοί ή πραγματικά «λαγωνικά»- που αντιδρούν, τονίζουν ότι, η νέα συσκευασία στο γάλα της ΔΕΛΤΑ, λανσαρίστηκε τη στιγμή ακριβώς που έχει ανάψει ο δημόσιος διάλογος για τους γάμους των ομόφυλων ζευγαριών και πλησιάζει η κατάθεση και ψήφιση του σχετικού νομοσχεδίου. Μεταξύ των τοποθετήσεων του τέλους της λογικής που διαβάσαμε, υπήρξε κι ένα καταγγελτικό άρθρο που υποστήριζε ότι, κάτι μάς κρύβουν, καθώς ονόμασαν τη συσκευασία με τον μπαμπά και το παιδάκι του «οικογενειακή», ενώ είναι του ενός λίτρου, άρα δε φτάνει για μία οικογένεια.
«Τι εννοεί αυτός που θέλει να αγοράσει μία οικογενειακή συσκευασία; Πως θέλει ένα προϊόν με περισσότερη ποσότητα από ότι συνήθως επειδή απευθύνεται σε οικογένειες, δηλαδή σε περισσότερα άτομα. Aν π.χ. δύο άτομα θέλουν να πάρουν πίτσα θα αγοράσουν τη λεγόμενη Medium, δηλαδή την πίτσα των οκτώ κομματιών, που συνήθως αφορά σε δύο άτομα. Αν λοιπόν δει κάποιος την οικογενειακή συσκευασία γάλακτος της ΔΕΛΤΑ αυτή περιέχει μεγαλύτερη ποσότητα γάλακτος δηλαδή 1,5 λίτρα. Λογικό, αφού είναι οικογενειακή», αναρωτιέται γνωστό, αθλητικό μέσο του οποίου το λογικό άλμα κάπως αδυνατούμε να παρακολουθήσουμε ενώ, ταυτόχρονα, θα μπορούσε κανείς να νιώσει και θύμα fatshaming αν, στη δική του οικογένεια ή «οικογένεια», κανείς δε μοιράζεται μία «medium» πίτσα 8 κομματιών. Η πίτσα για να μοιραστεί πρέπει να αποτελείται τουλάχιστον από 12 κομμάτια.
Πρόκειται για τους ίδιους λογαριασμούς, τα ίδια μέσα, τους ίδιους φορείς που, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, νιώθουν ότι απειλούνται από διάφορα: από την εποχή που η ιστορία «παραχαρασσόταν» μέχρι την πανδημία, που δεν ήταν όλα κρούσματα και όσοι εμβολιάζονταν έπιαναν 5G και, πιο πρόσφατα, τις νέες ταυτότητες που φέρουν τσιπ εντοπισμού του κατόχου τους - η λίστα δεν έχει τέλος. Η ουσία, όμως είναι ότι μπορούμε να μιλάμε για ώρες για το τι είναι οικογένεια. Πόσες πραγματικά ευτυχισμένες, πυρηνικές, μονογονεϊκές, αντισυμβατικές ή εκτεταμένες οικογένειες υπάρχουν, ποιες είναι οι συνθήκες που τις ορίζουν και γιατί κάποιοι νιώθουν ότι απειλούνται από την εικόνα ενός μπαμπά που βάζει γάλα στο παιδί του - η οποία εικόνα, παρεμπιπτόντως, γιατί πρέπει να παραπέμπει απαραιτήτως σε ΛΟΑΤΚΙ οικογένειες και όχι, ας πούμε, σε πιο συμβατικές που απλώς, η μαμά, φεύγει από το σπίτι πιο νωρίς από τον μπαμπά, το πρωί;
Υπάρχει, όμως, και μία αδιάσειστη πραγματικότητα, που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί: ότι αυτή δεν είναι η μοναδική συσκευασία του γάλακτος ΔΕΛΤΑ, το τμήμα marketing της οποίας μπορεί να έχει πετύχει «φλέβα χρυσού».
Τι έχει συμβεί στην πραγματικότητα με τη συσκευασία της Δέλτα
Με ένα απλό search στην ιστοσελίδα της εταιρείας, πάντως, μπορεί κανείς να διαπιστώσει ότι, για το συγκεκριμένο γάλα διατίθενται πέντε διαφορετικές συσκευασίες με ισάριθμες εικόνες, στις οποίες περιλαμβάνονται η μητέρα, ο πατέρας και τα παιδιά. Στη δε συσκευασία για το (hip για τους κάθε είδους intolerants της γενιάς των millenials) γάλα χωρίς λακτόζη, εμφανίζονται μόνο ένα αγόρι με ένα κορίτσι στον καναπέ. Είναι στρέιτ ζευγάρι; Είναι αδέρφια; Είναι αυτή και ο γκέι κολλητός της; Μάλλον, δε θα μάθουμε ποτέ (κανένας από τους προαναφερθέντες συνδυασμούς δεν μπορεί να γίνει εξ ' όψεως αντιληπτός από έναν τρίτο, εξωτερικό παρατηρητή).
Ό,τι κι αν συμβαίνει πίσω και από αυτή τη συσκευασία, όμως, όσο κι αν οι «φωνές» του ανορθολογισμού οργιάζουν, η αλήθεια είναι μία: ότι, εφόσον αυτό θέλουν, κανείς και τίποτα δεν μπορεί να τους στερήσει το δικαίωμα να είναι «οικογένεια» - με όλους τους τρόπους που αυτοί το ορίζουν.
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr