Ζέττα Μακρή στο alfavita.gr: Μέχρι 5+5 μέρες δεν προσμετρώνται οι απουσίες μαθητών που αρρωσταίνουν από γρίπη και covid-19
Τι δήλωσε η υφυπουργός Παιδείας αναφορικά με τις απουσίες των μαθητών
Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να δικαιολογήσουν απουσίες μέχρι 5+5 ημερών (γρίπη + covid-19), εφόσον προσκομίσουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που να πιστοποιούν το ει?δος και τη δια?ρκεια της ασθε?νειας. Αυτό δήλωσε στο alfavita.gr η υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή, όταν της μεταφέραμε ερωτήματα πολλών εκπαιδευτικών και γονέων.
Διαβάστε περισσότερα στο alfavita.gr.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
10 χρόνια Brexit: Οι «κρυφές» επιπτώσεις, η αναδιαμόρφωση της βρετανικής πραγματικότητας και ο 7ος πρωθυπουργός
«Ή θα νικήσουμε ή θα νικήσουμε»: Πλήθος κόσμου στο Σύνταγμα για τα Προσφυγικά και τον Αριστοτέλη Χαντζή
Ο Ερντογάν «βάζει πλώρη» για νέα 7ετή θητεία: Πώς σκοπεύει να... ξεγελάσει το Σύνταγμα
Υπόθεση κανιβαλισμού στη Βουδαπέστη: 30χρονος έκλεβε ανθρώπινα μέλη από νοσοκομείο - Σοκάρουν οι εικόνες από το σπίτι του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



