SOS από χιλιάδες καρδιοπαθείς εκπαιδευτικούς και μαθητές για να μην κινδυνεύει η ζωή τους
Τι ζητούν από την κυβέρνηση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά ┋

Τη βοήθεια της πολιτείας ζητούν καρδιοπαθείς εκπαιδευτικοί και μαθητές ώστε η καθημερινότητά τους στα σχολεία να είναι βιώσιμη αλλά και για να μην κινδυνεύει η ζωή τους.
Ζητούν τη στελέχωση των σχολείων με νοσηλευτές, ψυχολόγους και απινιδωτές και γενικότερα την αυξημένη μέριμνα του υπουργείου ώστε τα σχολεία όλων των βαθμίδων να αποτελούν κατά το δυνατόν ασφαλή και προστατευμένο χώρο για τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς.
Στο πλαίσιο αυτό ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Πασχόντων από καρδιοπάθειες, έστειλε επιστολή προς την υπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη, τονίζοντας ότι οι χρόνιες και ανίατες παθήσεις συνεπάγονται δυσβάστακτο επιπλέον κόστος, κυρίως όταν κανείς υπηρετεί μακριά από τον τόπο κατοικίας του ιδίου και της οικογένειάς του.
Η επιστολή
Όλη η επιστολή του Πανελληνίου Συνδέσμου Πασχόντων από Καρδιοπάθειες:
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



