Υφυπουργός Υγείας: Υγειονομική βόμβα τα πάρτι κορονοϊού το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας
Για δύσκολη εβδομάδα έκανε λόγο η υφυπουργός Υγείας, Ζωή Ράπτη - Συνέστησε τήρηση των μέτρων κατά του κορονοϊού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Υγειονομική βόμβα» χαρακτήρισε τα κορονοπάρτι που έγινε μέσα στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας η υφυπουργός Υγείας, Ζωή Ράπτη, εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού. «Δεν θέλω να προδικάσω κακά μαντάτα αλλά πιστεύω ότι το επόμενο διάστημα εκεί όπου υπήρξε συνωστισμός θα δούμε και αντίστοιχες νοσηλείες και σε απλές κλίνες COVID και σε κλίνες ΜΕΘ», ανέφερε η υφυπουργός Υγείας, Ζωή Ράπτη, προσθέτοντας ότι η εβδομάδα που έρχεται θα είναι δύσκολη.
H υφυπουργός Υγείας τόνισε ότι αποτελεί ανάγκη η συνεργασία όλων μας για τήρηση των μέτρων κατά του κορονοϊού, προσθέτοντας ότι η αυτοδιοίκηση δεν πρέπει να ενισχύει με μουσικές και οτιδήποτε είναι σε θέση να προκαλέσει ενδεχόμενο συνωστισμό. Η τήρηση των μέτρων είναι το πρώτο πράγμα για το οποίο έχουμε όλοι ευθύνη, ανέφερε, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



