Μαξίμου: Η ΝΔ παράγει περισσότερα fake news από αυτά που μπορεί να καταναλώσει
Καυστικό σχόλιο του Μεγάρου Μαξίμου με αφορμή τα όσα ειπώθηκαν από την ΝΔ για το κυβερνητικό κτίριο της Βολιβίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Η ΝΔ πλέον παράγει πιο πολλά fake news και από αυτά που μπορεί να καταναλώσει» σχολιάζουν κυβερνητικές πηγές σημειώνοντας ότι «χθες παρουσίασε το κεντρικό κυβερνητικό κτίριο της Βολιβίας ως σπίτι του Έβο Μοράλες, προκειμένου να καλύψει τη γκάφα του αρχηγού της που δε γνώριζε το έργο "λιτή αφθονία"».
«Ελπίζουμε να μην προσπαθήσει να καλύψει και τη νέα γκάφα η ΝΔ, γιατί έτσι που το πάει θα αποδώσει στον πρωθυπουργό μέχρι και το σπίτι του Βολταίρου. Και ποιος ακούει τον κ. Μητσοτάκη μετά...» αναφέρουν χαρακτηριστικά οι ίδιες πηγές.
Η ανάρτηση της ΝΔ που προκάλεσε τις αντιδράσεις
Διαβάστε ακόμη
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



