Γεωργιάδης: Εάν πέσει η ΔΕΗ, πέφτει και η χώρα
«Δεν είναι απλώς μια επιχείρηση» τόνισε ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τον κώδωνα του κινδύνου για τη ΔΕΗ έκρουσε ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Real News», τονίζοντας ότι «η κυβέρνηση αφήνει πάρα πολλά προβλήματα» και «η ΔΕΗ είναι το νούμερο ένα».
«Δεν είναι απλώς μια επιχείρηση» τόνισε ο κ. Γεωργιάδης και προσέθεσε: «Εάν πέσει η ΔΕΗ, πέφτει και η χώρα. Και κατά συνέπεια είναι ένα τεράστιο πρόβλημα. Είμαι βέβαιος, όμως, πως η ΝΔ και ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχουν έτοιμο το σχέδιο και θα ασχοληθούν από την πρώτη ημέρα με το πώς αυτή η μεγάλη και σπουδαία εταιρεία, που είναι συνυφασμένη με την ιστορία της Ελλάδος και έχει προσφέρει όσο λίγες εταιρείες στην πρόοδο αυτής της χώρας, θα μπορέσει ξανά να ακμάσει, να γίνει ισχυρή και να αντέξει και στο μέλλον».
Εξάλλου, αναφερόμενος στα τεκταινόμενα της υπόθεσης Novartis, τη χαρακτήρισε «σκοτεινή υπόθεση» και σχολίασε ότι υπάρχει μία «εικόνα χάους μέσα στην ίδια την ελληνική Δικαιοσύνη». «Η επόμενη Βουλή θα διερευνήσει αυτή τη σκοτεινή υπόθεση. Είναι χρέος στα παιδιά μας, αλλά κυρίως είναι χρέος στη Δημοκρατία», κατέληξε.
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



