Το πρώτο υπουργικό ραντεβού Γεωργιάδη για την επένδυση στο Ελληνικό
Συμβολικό αλλά και ουσιαστικό ρόλο είχε το πρώτο ραντεβού του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lamda Development, Οδυσσέα Αθανασίου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συμβολικό αλλά και ουσιαστικό ρόλο είχε το πρώτο ραντεβού του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη. Το πρώτο ραντεβού του κ. Γεωργιάδη ως υπουργού Επενδύσεων και Ανάττυξης, προγραμματίστηκε και πραγματοποιήθηκε με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lamda Development, Οδυσσέα Αθανασίου.
Όπως αναφέρει ο υπουργός σε ανάρτησή του στο Twitter, «η πρώτη μου συνάντηση στο υπουργείο μου ήταν με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lamda Development κ. Οδυσσέα Αθανασίου για να δούμε συνολικά όλες τις εκκρεμότητες για το Ελληνικό. Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έχει δώσει εντολή αυτό το έργο να ξεμπλοκάρει και αυτό θα γίνει!».
Διαβάστε ακόμη
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



