Τα «άκουσε» ο Χατζηδάκης-Κάτω τα χέρια από τη ΔΕΗ φώναζαν συνδικαλιστές
Θερμό τετ-α-τετ μεταξύ υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας και συνδικαλιστών έξω από την πύλη της νέας μονάδας «Πτολεμαΐδα V»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με γιουχαΐσματα, πανό και συνθήματα υποδέχθηκαν τον Υπουργό Ενέργειας Κωστή Χατζηδάκη συνδικαλιστές έξω από την πύλη της νέας μονάδας «Πτολεμαΐδα V» την Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου. Ο υπουργός έφτασε στη μονάδα λίγο μετά τις 4:00 το απόγευμα και κατέβηκε από το λεωφορείο, στο οποίο επέβαινε για να συνομιλήσει με τους συνδικαλιστές.
Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας επικράτησε ένταση και σπρωξίματα, με τους συνδικαλιστές να γιουχάρουν τον κ. Χατζηδάκη. Με την παρέμβαση του Προέδρου της ΓΕΝΟΠ, Γιώργου Αδαμίδη, το επεισόδιο έληξε και ο υπουργός ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις του νέου εργοστασίου.

Διαβάστε ακόμη
«Αιχμές» Αβραμόπουλου κατά Χρυσοχοΐδη: «Είχε το ένταλμα σύλληψής μου τρεις μέρες στο συρτάρι»
Νέο σοκ στο ελληνικό ποδόσφαιρο - Πέθανε στα 54 του ο Τάκης Γκώνιας
Flyover: Πώς «φούσκωσε» κατά 64 εκατ. ευρώ ο λογαριασμός - Από τα λάθη του Δημοσίου μέχρι τα... σκουπίδια 8 μέτρων
«Δεν υποχωρώ μέχρι τη δικαίωση»: Κείμενο στήριξης στον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή - Κρίσιμη η κατάστασή του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




