Αν δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, γιατί δίνουν αριθμό να απευθύνεται το κοινό;
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Ένας πολίτης έκλεισε εισιτήρια για πτήσεις εσωτερικού με εταιρεία που το όνομά της παραπέμπει σε ουρανό... Θέλησε να αλλάξει την πτήση της επιστροφής. Το έκανε εύκολα από το σάιτ.
Επειδή δεν του ήρθε νέο μέιλ, επιχείρησε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την εταιρεία, στο τηλέφωνο που δίνει για αυτό τον σκοπό, ώστε να διευκρινίσει ότι έγινε η αλλαγή.
Περίμενε την πρώτη φορά 32 λεπτά, τη δεύτερη 20 και την τρίτη 12 λεπτά. Παρά τις μαγνητοφωνημένες δηλώσεις, "η εξυπηρέτηση σε λίγο" δεν ήρθε ποτέ. Όλα αυτά από το μεσημέρι ως το απόγευμα της 29ης Αυγούστου. Αν δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, γιατί δίνουν αριθμό να απευθύνεται το κοινό;
Διαβάστε ακόμη
Ερευνητές ανέπτυξαν ακουστικά που μπορούν να εντοπίσουν πρώιμα σημάδια Αλτσχάιμερ - Πώς λετουργούν
Κατά της διαγραφής Σαμαρά ο Καραμανλής: Η κριτική δεν αντιμετωπίζεται με πειθαρχικά μέτρα - Δεν με ενδιαφέρει η Προεδρία
Εορταστικό ωράριο 2024: Πότε ξεκινάει - Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά
Σε τροχιά κλιμάκωσης ο πόλεμος στην Ουκρανία; Το επόμενο βήμα του Πούτιν, τα πυρηνικά και ο παράγοντας Τραμπ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr