Αν δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, γιατί δίνουν αριθμό να απευθύνεται το κοινό;
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Ένας πολίτης έκλεισε εισιτήρια για πτήσεις εσωτερικού με εταιρεία που το όνομά της παραπέμπει σε ουρανό... Θέλησε να αλλάξει την πτήση της επιστροφής. Το έκανε εύκολα από το σάιτ.
Επειδή δεν του ήρθε νέο μέιλ, επιχείρησε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την εταιρεία, στο τηλέφωνο που δίνει για αυτό τον σκοπό, ώστε να διευκρινίσει ότι έγινε η αλλαγή.
Περίμενε την πρώτη φορά 32 λεπτά, τη δεύτερη 20 και την τρίτη 12 λεπτά. Παρά τις μαγνητοφωνημένες δηλώσεις, "η εξυπηρέτηση σε λίγο" δεν ήρθε ποτέ. Όλα αυτά από το μεσημέρι ως το απόγευμα της 29ης Αυγούστου. Αν δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, γιατί δίνουν αριθμό να απευθύνεται το κοινό;
Διαβάστε ακόμη
Τέμπη: 27 άνθρωποι επέζησαν της σύγκρουσης αλλά πέθαναν από τη φωτιά - «Κόλαφος» η έκθεση του Κοκοτσάκη
Το επικρατέστερο σενάριο για το ηφαίστειο της Σαντορίνης - Τι εκτιμά ο καθηγητής Παπαζάχος
Ο Νίκος Πλακιάς αντιδρά στη δημοσιοποίηση των ονομάτων όσων κάηκαν από τη φωτιά στα Τέμπη - «Θα κινηθώ νομικά»
«Αποκλείεται, έχω πάνω από 20 φίλους»: Η επική αντίδραση της Nafsika όταν έμαθε ότι πήρε 0 βαθμούς
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr