Με φίλους και παλιούς συνεργάτες δείπνησε στη Θεσσαλονίκη ο Καραμανλής
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με φίλους και παλιούς συνεργάτες δείπνησε το βράδυ του Σαββάτου ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής στην ψαροταβέρνα «Βράχος» στη Νέα Κρήνη Καλαμαριάς. Ο πρώην Πρωθυπουργός ανέβηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο στη Θεσσαλονίκη την οποία υπηρέτησε ως βουλευτής για 34 χρόνια.
Όλη αυτήν την περίοδο επισκέπτονταν τακτικά στην πόλη και ανταποκρίνονταν θετικά στα καλέσματα φίλων αλλά και του απλού κόσμου που ήθελε να τον συναντήσει από κοντά και να συνομιλήσει μαζί του Το τραπέζι στην Κρήνη μπορεί να μην είχε προεκλογικό άρωμα, ωστόσο ο Καραμανλής θα ξανανέβει στη Θεσσαλονίκη στις 17 Μαΐου και θα βρίσκεται στο πλευρό του Κυριάκου Μητσοτάκη που θα μιλήσει στην τελευταία εκτός Αττικής προεκλογική συγκέντρωση του κόμματος, στέλνοντας με την παρουσία του τα δικά του πολιτικά μηνύματα.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



