Παρέλαση… αγριογούρουνων στη Λεωφόρο ΟΧΙ στη Θεσσαλονίκη - «Θα θρηνήσουμε θύματα», λέει ο δήμαρχος
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σεργιάνι στους δρόμους του δήμου Νεάπολης-Συκεών στη Θεσσαλονίκη έκαναν για ακόμη ένα βράδυ αγριογούρουνα, προκαλώντας την αναστάτωση των κατοίκων. Αυτήν την φορά εντοπίστηκαν στη Λεωφόρο ΟΧΙ, αναζητώντας τροφή. Σχεδόν καθημερινά κάτοικοι ανεβάζουν βίντεο με. αγριογούρουνα που εντοπίζουν τα βράδια στους δρόμους του δήμου Νεάπολης-Συκεών.
Ήδη ο δήμαρχος της περιοχής Σίμος Δανιηλίδης έχει καταθέσει στο Πταισματοδικείο για τη σοβαρότητα του θέματος με τα αγριογούρουνα γύρω από το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης.
Έχει ενημερώσει και το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, χωρίς, όμως, όπως λέει ο κ. Δανιηλίδης στο ethnos.gr να κάνει κάτι μέχρι στιγμής το υπουργείο. «Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση θα θρηνήσουμε θύματα» πρόσθεσε.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



