«Γατάκια, εγώ γκαντέμης;»: Ο Μητσοτάκης... παίρνει το αίμα του πίσω για το Final 4 - Το νέο του TikTok
Στις 2 Μαΐου ο πρωθυπουργός είχε ευχηθεί καλή επιτυχία Ολυμπιακό και στον Παναθηναϊκό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Το... αίμα του πίσω πήρε ο Κυριάκος Μητσοτάκης για τα «γκαντέμης» που του έχουν πει. Σε νέο βίντεό του στο TikTok αναφέρεται στην πρόκριση Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού στο Final 4, ρωτώντας «γατάκια, εγώ γκαντέμης;».
Μάλιστα, βάζει το κοινό να ψάξει στο αρχείο του για να βρει τη δήλωση που είχε κάνει για τις δύο ελληνικές ομάδες.
Στις 2 Μαΐου ο πρωθυπουργός είχε ευχηθεί καλή επιτυχία Ολυμπιακό και στον Παναθηναϊκό ενώ στους «αταίριαστους» ερωτηθείς για το ποιος θα προκριθεί στο Final 4 είχε απαντήσει «εύχομαι και οι δύο».
Στο τέλος του βίντεο, καλεί το άτομο που έχει αναλάβει τα social media του, «όταν προκριθούμε να βάλει την ημερομηνία (2/5/2024) πριν το τέταρτο παιχνίδι. Κράτα το για το αρχείο σου».
«Οπότε σήμερα τι έχουν να πουν όλοι αυτοί; Εγώ σας το 'πα αλλά δεν με ακούσατε», λέει στο τέλος του βίντεο ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Το νέο του TikTok
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



