• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Ισραήλ: Σκοτώσαμε τον υψηλόβαθμο ηγέτη της Χαμάς Ραέντ Σαάντ - Το βίντεο που δημοσίευσε ο IDFΕργατικό ατύχημα στη Νάξο: Υποχώρησαν τα κάγκελα και έπεσαν σε τάφρο - Τους απεγκλώβισε η ΠυροσβεστικήΗράκλειο: «Δεν είμαι καλά, θέλω να μιλήσω σε κάποιον» - Τα τελευταία λόγια του αγνοούμενου γιατρούΕπίθεση Φλωρίδη σε συγκεκριμένους δικηγόρους: «Κάποιοι θέλουν να τα κάνουν όλα μπάχαλο»
δημοφιλές τώρα: Η ιστορία του Γάλλου που κέρδισε 17 εκατ. ευρώ στο Λόττο και σήμερα ζει σε εργατικές κατοικίες
Homepage ┋   Πολιτικό Παρασκήνιο   ┋   21.03.2025 16:45
Newsroom
Newsroom

Μπλόκο στους influencers

Ασκούν μικρότερη επιρροή στις αγορές αυτής της ηλικιακής ομάδας;

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο
social media/pexels
social media/pexels

Συχνά πηγαίνω στα μαγαζιά, άλλωστε είμαι γνωστός ρέκτης του εμπορίου. Έτσι στις επισκέψεις μου το έβλεπα ως τάση αλλά τώρα το βλέπω και στην έρευνα της ΕΣΕΕ με τη Visa για τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών ηλικίας 17-30 ετών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ελλάδα | 21.03.2025 16:34
Απορρίφθηκε η αίτηση ακύρωσης της πραγματογνωμοσύνης των βίντεο για την τραγωδία στα Τέμπη – Κατατέθηκε νέα τεχνική έκθεση

Συγκεκριμένα, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (56%) συνδυάζουν αγορές τόσο από το διαδίκτυο όσο και στα φυσικά καταστήματα. Όσον αφορά τις μεθόδους πληρωμών, σχεδόν 8 στους 10 χρησιμοποιούν κυρίως τις ψηφιακές πληρωμές, ενώ τα μετρητά εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται από περίπου 40% όσων επιλέγουν να ψωνίζουν στα φυσικά καταστήματα.

Ωστόσο αυτό που κάνει εντύπωση, είναι ότι μεταξύ των βασικών παραγόντων που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά είναι η προσωπική έρευνα σε ιστοτόπους και πλατφόρμες αγορών με 35%, ακολουθούμενη από τις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (16%) και τις διαφημίσεις στα καταστήματα (16%). Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, η παραδοσιακή διαφήμιση (newsletters, τηλεοπτικές διαφημίσεις, push notifications σε εφαρμογές), καθώς και οι influencers ασκούν μικρότερη επιρροή  στις αγορές αυτής της ηλικιακής ομάδας. Υπάρχει ελπίδα…

Διαβάστε εδώ ολόκληρη τη στήλη x-ray του ethnos.gr

Διαβάστε ακόμη

Για ποιους λόγους οι αγρότες δεν πάνε στη συνάντηση με Μητσοτάκη - Η λίστα με τα αιτήματα

Ισραήλ: Σκοτώσαμε τον υψηλόβαθμο ηγέτη της Χαμάς Ραέντ Σαάντ - Το βίντεο που δημοσίευσε ο IDF

Ηράκλειο: «Δεν είμαι καλά, θέλω να μιλήσω σε κάποιον» - Τα τελευταία λόγια του αγνοούμενου γιατρού

Απίστευτες εικόνες στην Ινδία: Οπαδοί βανδάλισαν το γήπεδο επειδή ο Μέσι εμφανίστηκε για ελάχιστα λεπτά

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • εμπόριο
  • ειδήσεις
  • social media
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr