• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Να φτάσει για όλους - Υπολογίζοντας τις ποσότητες για το γιορτινό τραπέζιΟι πέντε αλλαγές του Άδωνι Γεωργιάδη στα νοσοκομεία στις αρχές του 2026ΕΛΤΑ: Λουκέτα δια... μετασχηματισμού και εξυπηρέτηση shop in shop - Ποιο το σχέδιο της κυβέρνησης«Αλμυρό» το νερό των Αθηναίων: Αυξήσεις στα τιμολόγια προτείνει η ΕΥΔΑΠ - Πώς θα κυμανθούν οι χρεώσειςΑμετακίνητοι στα μπλόκα οι αγρότες που κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις - Πώς απαντά η κυβέρνηση
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Πολιτικό Παρασκήνιο   ┋   21.03.2025 16:45
Newsroom
Newsroom

Μπλόκο στους influencers

Ασκούν μικρότερη επιρροή στις αγορές αυτής της ηλικιακής ομάδας;

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο
social media/pexels
social media/pexels

Συχνά πηγαίνω στα μαγαζιά, άλλωστε είμαι γνωστός ρέκτης του εμπορίου. Έτσι στις επισκέψεις μου το έβλεπα ως τάση αλλά τώρα το βλέπω και στην έρευνα της ΕΣΕΕ με τη Visa για τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών ηλικίας 17-30 ετών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ελλάδα | 21.03.2025 16:34
Απορρίφθηκε η αίτηση ακύρωσης της πραγματογνωμοσύνης των βίντεο για την τραγωδία στα Τέμπη – Κατατέθηκε νέα τεχνική έκθεση

Συγκεκριμένα, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (56%) συνδυάζουν αγορές τόσο από το διαδίκτυο όσο και στα φυσικά καταστήματα. Όσον αφορά τις μεθόδους πληρωμών, σχεδόν 8 στους 10 χρησιμοποιούν κυρίως τις ψηφιακές πληρωμές, ενώ τα μετρητά εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται από περίπου 40% όσων επιλέγουν να ψωνίζουν στα φυσικά καταστήματα.

Ωστόσο αυτό που κάνει εντύπωση, είναι ότι μεταξύ των βασικών παραγόντων που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά είναι η προσωπική έρευνα σε ιστοτόπους και πλατφόρμες αγορών με 35%, ακολουθούμενη από τις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (16%) και τις διαφημίσεις στα καταστήματα (16%). Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, η παραδοσιακή διαφήμιση (newsletters, τηλεοπτικές διαφημίσεις, push notifications σε εφαρμογές), καθώς και οι influencers ασκούν μικρότερη επιρροή  στις αγορές αυτής της ηλικιακής ομάδας. Υπάρχει ελπίδα…

Διαβάστε εδώ ολόκληρη τη στήλη x-ray του ethnos.gr

Διαβάστε ακόμη

Η σιωπή του Μαξίμου για ΟΠΕΚΕΠΕ, η διαλυτική διαφωνία στην ΕΕ για τα ρωσικά κεφάλαια και η περίεργη απάντηση Φάμελλου για το μέλλον του ΣΥΡΙΖΑ

ΕΛΤΑ: Λουκέτα δια... μετασχηματισμού και εξυπηρέτηση shop in shop - Ποιο το σχέδιο της κυβέρνησης

«Αλμυρό» το νερό των Αθηναίων: Αυξήσεις στα τιμολόγια προτείνει η ΕΥΔΑΠ - Πώς θα κυμανθούν οι χρεώσεις

Αμετακίνητοι στα μπλόκα οι αγρότες που κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις - Πώς απαντά η κυβέρνηση

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • ειδήσεις
  • εμπόριο
  • social media
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr