Ο Άδωνις και η ανάρτηση της ναζιστικής σημαίας
Αυτά καλό είναι να μην γίνονται🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μιας και είπα για διαδηλωτές στο Σύνταγμα θυμήθηκα τον Άδωνι Γεωργιάδη, που πρωταγωνιστούσε σε συγκεντρώσεις κατά της τότε κυβέρνησης. Και μου έστειλαν μια προχθεσινή ανάρτηση της «Ελληνικής Αγωγής» από το «X» με αφορμή την επέτειο από την Απελευθέρωση της Αθήνας.
Στην ανάρτηση, το φροντιστήριο που έφτιαξε και κατέχει ο σημερινός υπουργός Υγείας, έβαλε μια φωτογραφία της δεκαετίας του '40 όπου Γερμανοί στρατιώτες στην Ακρόπολη βρίσκονται γύρω από ναζιστική σημαία δίπλα στον ιστό του Ιερού Βράχου. Έλα όμως που στην συγκεκριμένη φωτογραφία, όπως μαρτυρούν οι σχετικές πηγές, οι ναζί δεν κάνουν υποστολή της σημαίας, αλλά έπαρσή της. Είναι γνωστό άλλωστε πως οι Γερμανοί όταν αποχωρούσαν από την Αθήνα δεν είχαν καιρό να απαθανατίσουν τέτοιες ντροπιαστικές για αυτούς στιγμές.
Τέτοια βλέπω και αμφισβητώ την επιστημοσύνη του Αδώνιδος...
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



