Ιδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης: «Αφήσαμε το φως ανοιχτό - Θα επιστρέψουμε»
«Στη θεατρική παράδοση όταν κλείνει ένα θέατρο αφήνουν ένα φως ανοιχτό…. Θα επιστρέψουμε … Αυτό είναι το σήμα..Εμείς αφήσαμε το φως ανοιχτό! Θα επιστρέψουμε λοιπόν όλοι!» είναι το μήνυμα του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

To Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης μαζί με φίλους και συνεργάτες δημιούργησε ένα βίντεο- σφραγίδα της υπόσχεσης ότι σύντομα οι πύλες του θεάτρου θα ανοίξουν ξανά. Σε μήνυμά τους αναφέρουν: «Κρατήσαμε και ψηφιακά το φως του θεάτρου αναμμένο! Ο Τάσος Νούσιας και ο Κωνσταντίνος Χατζής σκηνοθέτησαν εμβληματικά ελληνικά κείμενα (Ευριπίδη, Ησίοδο, Σοφοκλή, Αισχύλο, Χειμωνά, Λιαντίνη).
Μαζί μας, συνοδοιπόροι σ’ αυτό το εγχείρημα, σημαντικοί εκπρόσωποι του Θεάτρου: Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου, Λυδία Κονιόρδου, Κώστας Κουρτάρας, Νίκος Μάνεσης, Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, Άλκηστη Πουλοπούλου. Με αυτό τον τρόπο, στέλνουμε ένα μήνυμα για τη δύναμη της Τέχνης, σε όλο τον κόσμο από την Ελλάδα, από την χώρα που γεννήθηκε το Θέατρο».
Διαβάστε ακόμη
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




