Την Τετάρτη η τηλεδιάσκεψη της Super League λόγω πρωθυπουργικού διαγγέλματος
Νέα μετάθεση της τηλεδιάσκεψης καθώς οι ιθύνοντες της Super League θα περιμένουν τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη να προχωρήσει σε διάγγελμα το απόγευμα της Τρίτης (28/4) στις 18.00 οδήγησε τους ιθύνοντες της Super League να μεταθέσουν για την Τετάρτη (29/4) την τηλεδιάσκεψη στην οποία θα συζητήσουν το μέλλον της φετινής σεζόν. «Ανακοινώνεται ότι Διοικητικό Συμβούλιο της Super League, μέσω τηλεδιάσκεψης θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 29 Απριλίου και ώρα 11:00» τονίζει η ανακοίνωση του συνεταιρισμού. Οι άνθρωποι της Λίγκας θέλουν να ξεκινήσουν τις τελικές τους συζητήσεις αφού πρώτα θα έχουν ακούσει τον πρωθυπουργό, ο οποίος αναμένεται να προχωρήσει σε ανακοινώσεις για τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων.
Μέχρι στιγμής, στα «working group» που έχουν γίνει έχουν συζητηθεί και θέματα που αφορούν τις μειώσεις στα συμβόλαια των ποδοσφαιριστών, χωρίς όμως να έχει προκύψει κάποια συμφωνία καθώς υπάρχουν αρκετές ενστάσεις και πολλές διαφορετικές απόψεις.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




