Παρουσία θεατών οι αγώνες στη Σερβία από την 1η Ιουνίου
Σύμφωνα με σερβικό δημοσίευμα, τα μέτρα χαλαρώνουν και επιστρέφουν οι φίλαθλοι στα γήπεδα αλλά με απόσταση τουλάχιστον ενός μέτρου ο ένας από τον άλλο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στα περισσότερα πρωταθλήματα της Ευρώπης η δράση ξαναρχίζει μετά την κίνηση που έκανε η Bundeslida. Στη Σερβία, όμως, είναι έτοιμοι για να ανοίξουν και τις πόρτες στους φιλάθλους! Δημοσίευμα της Blic αναφέρει ότι καθώς η κρίση του κορονοϊού υποχωρεί, μαζί και τα μέτρα για τις μαζικές συγκεντρώσεις, ακόμη κι αν πρόκειται για αθλητικά γεγονότα, χαλαρώνουν. Οι ειδικοί αποφάσισαν να επιστρέψουν την παρουσία φιλάθλων στα γήπεδα, αλλά με νέες οδηγίες και συστάσεις. Σε πρώτη φάση, οι φίλαθλοι θα πρέπει να απέχουν ο ένας από τον άλλο το λιγότερο ένα μέτρο. Το σερβικό πρωτάθλημα αρχίζει ξανά το προσεχές Σαββατοκύριακο (30-31 Μαΐου), χωρίς κόσμο, όμως, καθώς από την 1η Ιουνίου, σύμφωνα με τις οδηγίες, θα επιστρέψουν οι φίλαθλοι.
Το σερβικό Κύπελλο έχει προγραμματισμένους αγώνες στις 3 Ιουνίου κι αυτό σημαίνει πως οι αγώνες για τους ημιτελικούς θα γίνουν μπροστά σε κόσμο. Ανάλογο πλάνο εξετάζουν και στην Πολωνία για την επιστροφή των φιλάθλων στα γήπεδα.
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




