Ουγγαρία: Ανοίγουν οι κερκίδες των γηπέδων με θεατές ανά 1,5 μέτρο
Η Ουγγαρία είναι έτοιμη να προστεθεί στη λίστα των χωρών που επιτρέπουν την παρουσία φιλάθλων στις ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις, έπειτα από απόφαση του πρωθυπουργού Βίκτορ Όρμπαν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε άμεσο άνοιγμα των κερκίδων των γηπέδων προχωρά η Ουγγαρία έπειτα από απόφαση του πρωθυπουργού της χώρας Βίκτορ Όρμπαν. Τα μέτρα ασφαλείας, λόγω κορονοϊού, που θα παρθούν θέλουν τους φιλάθλους να έχουν απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ τους, κάτι που «μεταφράζεται» σε τρία άδεια καρεκλάκια ανά θεατή. Αυτό που απομένει είναι η απάντηση που θα δώσουν οι ομάδες και η ποδοσφαιρική ομοσπονδία σε αυτή την απόφαση, με την oυγγρική κυβέρνηση να προτίθεται να ανοίξει τις θύρες των γηπέδων, αρχικά στον τελικό του κυπέλλου, o οποίος έχει οριστεί στις 3 Ιουνίου.
Η Ουγγαρία γίνεται η τέταρτη ευρωπαϊκή χώρα που παίρνει την απόφαση για το άνοιγμα των θυρών των γηπέδων όπου παίζεται ποδόσφαιρο, καθώς η αρχή έγινε από τα Νησιά Φερόε και ακολούθησαν η Πολωνία και η Σερβία.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




