Άρης: Συζήτηση για «ψαλίδι» αποδοχών σε ποδοσφαιριστές λόγω πανδημίας
Η ΠΑΕ Άρης διευκρίνισε πως δεν θα γίνει μείωση σε συμβόλαιο κάτω από 70.000 ευρώ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την πρόθεσή της να προχωρήσει σε μειώσεις συμβολαίων, με αφορμή τις απώλειες που υπέστη ο σύλλογος εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού γνωστοποίησε η ΠΑΕ Άρης. Σε συνάντηση που έγινε στο «Κλεάνθης Βικελίδης», παρουσία του οικονομικού διευθυντή της ΠΑΕ Αγησιλάου Τουμαζάτου και του τεχνικού διευθυντή Άγγελου Χαριστέα, οι ποδοσφαιριστές ενημερώθηκαν και επίσημα για την απόφαση της ομάδας ενώ από αύριο (3/6) θα αρχίσουν οι κατ΄ ιδίαν συναντήσεις με παίκτες.
Στη διάρκεια της συνάντησης, που έγινε σε καλό κλίμα, αναφέρθηκε πως δεν θα γίνει μείωση σε συμβόλαιο κάτω από 70.000 ευρώ. Επίσης, διευκρινίσθηκε πως τα χρήματα που θα περικοπούν θα μπουν με τη μορφή μπόνους επίτευξης στόχων στα συμβόλαια.
Διαβάστε ακόμη
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




