Τη σταδιακή επιστροφή φιλάθλων στα γήπεδα σε ποσοστό 30% ζητεί η ΠΑΕ Αρης
Οι Κίτρινοι έστειλαν επιστολή στον υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την σταδιακή επιστροφή των φιλάθλων στις κερκίδες σε ποσοστό 30% επί της χωρητικότητας των γηπέδων, ζητεί η ΠΑΕ Αρης με επιστολή της προς τον υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη. Η ΠΑΕ Άρης επικαλείται την επιτυχή διαχείριση της υγειονομικής κρίσης επισημαίνοντας πως η Ελλάδα είναι μία από τις ασφαλέστερες χώρες του κόσμου και παράλληλα τονίζει πως έχουν ανοίξει τα σύνορα, ενώ η αγορά κινείται κανονικά.
Επιπλέον δεσμεύεται για την απαρέγκλιτη τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων, ώστε να μην δημιουργηθεί το παραμικρό πρόβλημα. Η κίνηση αυτή της ΠΑΕ Άρης στοχεύει και στον επαναληπτικό ημιτελικό του Κυπέλλου κόντρα στην ΑΕΚ, καθώς ο μεγάλος φετινός στόχος είναι η συμμετοχή στον τελικό και η διεκδίκηση του τροπαίου.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




