Ξένους διαιτητές στους δεύτερους ημιτελικούς ζήτησαν Άρης και Ολυμπιακός
Οι αναμετρήσεις έχουν οριστεί για τις 24 Ιουνίου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την ώρα που η ΚΕΔ κάνει προσπάθειες, προκειμένου να επιστρέψουν οι ξένοι διαιτητές στις εγχώριες αναμετρήσεις, Ολυμπιακός και Άρης κατέθεσαν αίτημα με διαφορά λίγων ωρών, ζητώντας επιτακτικά την παρουσία ξένων διαιτητών στους δεύτερους ημιτελικούς του κυπέλλου, σε μια κίνηση που έγινε περισσότερο για τις εντυπώσεις. Οι «ερυθρόλευκοι», μάλιστα, θέτουν θέμα ισονομίας αν δεν βρεθούν ξένοι διαιτητές στο γήπεδο και στο VAR λόγω της παρουσίας ξένων διαιτητών στους πρώτους ημιτελικούς, οι οποίοι και έγιναν στις αρχές Μαρτίου.
Να θυμίσουμε πως οι αναμετρήσεις έχουν οριστεί για τις 24 Ιουνίου, με τον Άρη να υποδέχεται την ΑΕΚ στη ρεβάνς της νίκης της «Ένωσης» με 2-1 και ο Ολυμπιακός τον ΠΑΟΚ στη ρεβάνς της νίκης του «Δικεφάλου του Βορρά» με 3-2.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




