Τζόκοβιτς, Ζβέρεφ και Τιμ: Τα… έσπασαν με Καίτη Γαρμπή στο Βελιγράδι
Οι τρεις αθλητές χόρεψαν ξέφρενα χωρίς τις μπλούζες τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε νυχτερινό μαγαζί του Βελιγραδίου διασκέδασαν οι τρεις κορυφαίοι τενίστες, Τζόκοβιτς, Ζβέρεφ και Ντιμιτρόφ, το βράδυ της Κυριακής. Οι τρεις αθλητές, οι οποίοι δεν σταμάτησαν ούτε λεπτό να χορεύουν και να τραγουδούν, βρέθηκαν στη Σερβία με αφορμή τη συμμετοχή τους στο Adria Tour. Από το γλέντι δεν έλειψε και η ελληνική μουσική με τον Ζβέρεφ να χορεύει και να τραγουδά το «Εσένα Μόνο» της Καίτης Γαρμπή.
Στα social media, βέβαια, υπήρξε ξεσηκωμός, καθώς κατηγορούν τον «Νόλε» για παραβίαση των μέτρων κατά του κορονοϊού τόσο στο πάρτι όσο και στους αγώνες, καθώς στις εξέδρες βρέθηκαν 4.000 θεατές.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




