Ανανέωσε για έναν ακόμη χρόνο ο Πρίντεζης με Ολυμπιακό
Έδωσε τα χέρια με τους αδερφούς Αγγελόπουλους για την επέκταση του συμβολαίου του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στον Ολυμπιακό θα συνεχίσει να αγωνίζεται για έναν ακόμη χρόνο ο Γιώργος Πρίντεζης, καθώς υπέγραψε την ανανέωση του συμβολαίου του με τους Πειραιώτες.
Στην ανακοίνωσή του ο Ολυμπιακός αναφέρει χαρακτηριστικά: «Οι πρόεδροι του Ολυμπιακού, κ.κ. Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος, συναντήθηκαν το απόγευμα της Τρίτης, 16 Ιουνίου, με τον Γιώργο Πρίντεζη και συμφώνησαν στην ανανέωση της συνεργασίας τους για ακόμα μια σεζόν».
Αυτή θα είναι η δέκατη χρονιά για τον Πρίντεζη στον Ολυμπιακό. Ο 35χρονος φόργουορντ έχει κατακτήσει με τους «ερυθρόλευκους» 3 Πρωταθλήματα (2012, 2015, 2016), 2 Euroleague (2012, 2013), 1 Κύπελλο Ελλάδας (2011), αλλά και 1 Διηπειρωτικό Κύπελλο (2013).
Τη φετινή σεζόν 2019/20 είχε 11.8 πόντους με 55.4% στα δίποντα, 37.1% στα τρίποντα και 69% στις βολές, ενώ είχε μέσο όρο 4.3 ριμπάουντ και 1.5 ασίστ σε 25 αγώνες της EuroLeague.
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





